Gå til innhold

Ny laptop, spill, smertegrense ca12k

Anbefalte innlegg

Hei

Min trofaste ASUS x77j tok i går kvelden og er derfor på leiting etter en erstatter.

For øyeblikket bruker jeg pcen hovedsaklig til Diablo 3 ROS, League of Legends og film, men siden jeg er student vil jeg ha maskinen med i forelesning. Jeg foretrekker derfor 15" fremfor 17" siden min gamle pc var litt stor og klumpete. Vektmessig håper jeg det finnes noen lettere alternativ(>3,5kg), men jeg prioriterer ytelse, skjerm, lav varme og lite støy. Tror også jeg vil sette pris på en ssd disk.

Kom gjerne med forslag og gjerne forklar hvorfor evt. enkelte komponenter er bedre i forhold til andre. Hvis det finnes en lignende tråd, link gjerne den=)

mvh

Sindre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den nekter å ta strøm fra laderen, så regner med at strømforsyningen er kortsluttet (luktet svidd).

Har hatt i tankene å bytte den ut siden den var litt treig på slutten.

Ser det er litt forskjell på grafikkort og prosessor i prisklassen 8-10k og 10-12k.

Har jeg noe behov for å gå opp dit mtp det spillmessige?

Leser også at multicom sliter med varme og støy, er dette noe vi bare må leve med?

ASUSen min bråkte så mye at jeg ikke ville ta den med på forelesning og vil prøve å unngå det.

Lenke til kommentar

Har vært å sett på begge. Samt Asus og MSI maskinene på Komplett.no.

Problemet mitt er at jeg ikke aner hvor mye jeg trenger.

Sier gjerne i fra meg de mest krevende spillene for å ha en stille maskin som ikke er brennheit (regner med at diablo 3 ROS og LoL ikke er i den kategorien):p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...