Fredtu24 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg håper virkelig at jeg ikke stryker med tanke på hva jeg fikk i standpunkt, men man vet aldri. Det var ikke meningen å skremme dere, men jeg som kjeder meg. Er både nervøs og engstelig. Det har vært en veldig lang vente-uke for meg òg. Er sykt spent på morgendagen. Sitter nok oppe til langt på natt bare så jeg kan våkne til resultatene kl12 i morgen. Stryker jeg på norsken må jeg gå et år til og det suger intensivt. Jeg er også livredd for å stryke... jeg klarer ikke å tenke på noe annet i det siste. Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg fikk 5 i standpunkt og er livredd. Det sier litt om hvor høye ravende er i norsk eksamen Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg fikk 5 i standpunkt og er livredd. Det sier litt om hvor høye ravende er i norsk eksamen Jeg og. Der fant jeg faen med resultatet på skolearena. Det ble 4. Men det gir meg 68+ i poengsum anyway. Fuck yes. God sommer bitches. Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Hvilken oppgave valgte du? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Hvilken oppgave valgte du? Oppgave 4. Skrev nok litt lite. Lenke til kommentar
Futuredoc Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Hvilken oppgave valgte du? Oppgave 4. Skrev nok litt lite. Vil du si de var snille eller strenge med karakteren? Jeg må ha 5.. Ellers ryker medisin drømmen. Nekter å vente ett helt år med å studere.. Blææ. Tok du det opp i Oslo? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Det er vanskelig å si egentlig. Da måtte jeg nesten ha fått norsklæreren min til å se over. Norsk er litt unikt slik, det er veldig vanskelig å si noe om hvilken karakter man får. En i klassen min som fikk bare firere i standpunkt klarte 5 på eksamen, jeg med 5 i standpunkt fikk 4. Det er mye lettere å estimere karakteren i andre fag. I matte viste jeg nesten at jeg kom til å få 5. Nå i norsk derimot ville ikke jeg tenkt over det engang om jeg fikk 3 og ikke 4. Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Kunne jeg ha lest den? Lenke til kommentar
Futuredoc Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Det er vanskelig å si egentlig. Da måtte jeg nesten ha fått norsklæreren min til å se over. Norsk er litt unikt slik, det er veldig vanskelig å si noe om hvilken karakter man får. En i klassen min som fikk bare firere i standpunkt klarte 5 på eksamen, jeg med 5 i standpunkt fikk 4. Det er mye lettere å estimere karakteren i andre fag. I matte viste jeg nesten at jeg kom til å få 5. Nå i norsk derimot ville ikke jeg tenkt over det engang om jeg fikk 3 og ikke 4. Det er jeg enig med deg i! Man selv tror man har levert noe veldig bra, men så har sensor en helt annen formening. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Da har jeg fått tilbake alle eksamenskarakterer på skolearena! Lenke til kommentar
Anonym951 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg har ikke fått noen eksamenskarakterer på skolearena enda noen andre som har fått igjen karakteren på norsk eksamenen? hvordan er resultatene isåfall? Lenke til kommentar
eirikkss Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Ble en 5er, valgte oppgave 1. Karakteren lå på fronter Lenke til kommentar
emwa Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Haha. Tør faen ikke å sjekke før jeg henter vitnemålet. Lenke til kommentar
Futuredoc Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Ble 6 på meg, wohoo Oi, sykt bra! I norsk liksom. Gratulerer så mye:) Privatist eller elev? Lenke til kommentar
NothingEverLost Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Ble en 5er, valgte oppgave 1. Karakteren lå på fronter Grattis! Hvor på fronter fant du den? Lenke til kommentar
skoleelev123 Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg fikk utrolig nok en 6er på eksamen i hovedmål. Meget fornøyd i og med at jeg fikk en firer i standpunkt. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg fikk utrolig nok en 6er på eksamen i hovedmål. Meget fornøyd i og med at jeg fikk en firer i standpunkt. For meg er 6 i norsk helt utenkelig. Det er så upresist hele faget. Jeg har 6 i alt av realfag. For meg er det mer imponerende med 6 på norskeksamen enn 6 i alle realfagene. Gratulerer! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Fikk tilbud og benyttet meg av muligheten til å sende inn eksamen til norsklærer til studienett.no, fikk vurdert den til 5. Tenkte at ja da blir det ikke så dårlig! Fikk 3 på eksamen. Skal klage. Får vi brev om det eller? (Ikke privatist). Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Der fikk jeg vite eksamenskarakterene, ikke fornøyd i det hele tatt. Men gleder meg enormt til ingeniørstudiet. Fikk karakter 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå