Gjest Slettet+45613274 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 De bruker et program ja, som søker gjennom en stor database, inkludert tidligere leverte oppgaver. En i klassen strøk på tentamen (vel å merke) fordi han kopierte 1 setning, så jeg ville vært skeptisk. Lenke til kommentar
Bruker-308370 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 De bruker et program ja, som søker gjennom en stor database, inkludert tidligere leverte oppgaver. En i klassen strøk på tentamen (vel å merke) fordi han kopierte 1 setning, så jeg ville vært skeptisk. Stryk på grunn av én kopiert setning? Er ikke det litt drøyt? Jeg har et spørsmål rundt dette. Jeg skrev en setning som var nokså lik som en jeg fant på wikipedia. Jeg brukte fotnote etter setningen og listet opp kilden på kildelisten min. Er det da i orden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Ja det vil jeg tro i ditt tilfelle. Men plagiat blir sett alvorlig på ja, med god grunn. Lenke til kommentar
Bruker-308370 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Nå er det ikke lenge igjen til sensur blir offentliggjort.... 5 dager er det vel?Jeg gruer meg noe voldsomt. Jeg spekulerer i om jeg bør klage dersom det går dårlig. Jeg har allerede snakket med norsklæreren min, så han har gitt en liten pekepinn på hvor han tror jeg havner. Dersom man ber om begrunnelse utsettes vel klagefristen? Er det noen som kjenner noen som har klaget på skriftlig eksamen i norsk? Lenke til kommentar
kwah Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 jødene er både rasister og terrorister og nekrofile så dette var en fornøyelse å skrive om! likte oppgaven! helt super! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Fellessensur i dag og i morgen, noen som har fått karakteren ennå? Lenke til kommentar
NothingEverLost Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Fellessensur i dag og i morgen, noen som har fått karakteren ennå? Hvaaa? På skolen min sa de at vi kunne komme å hente karakterene våre tidligst 25. Juni. Er det mulig å se de noe sted før? På elektronisk kanskje? Er så spent... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 På min skole skal alt ligge klart på skolearena kl10 på fredag. Lenke til kommentar
NothingEverLost Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hva er skolearena??? Lenke til kommentar
Bruker-308370 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hva er skolearena??? http://www.skolearena.no/startsiden/index.html Lenke til kommentar
NothingEverLost Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hva er skolearena??? http://www.skolearena.no/startsiden/index.html Men, men... Hverken skolen eller fylket mitt er der :'( Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg fikk stryk, skuffet. Burde jeg klage? Lenke til kommentar
Fredtu24 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg fikk stryk, skuffet. Burde jeg klage? Hæ ? hvordan fikk du vite resultatet? Lenke til kommentar
NothingEverLost Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg fikk stryk, skuffet. Burde jeg klage? Seff, du har jo ingenting å tape, men hvordan fikk du vite det så tidlig?? Lenke til kommentar
Futuredoc Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg fikk stryk, skuffet. Burde jeg klage? Stryk? Hufff.. hvordan klarte du det om jeg får lov til å spørre? Vet at du skrev en ganske lang A del, men du skakke stryke pga det?? Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg tullet bare. Vi får ikke vite i følge skolen før i morgen. Sensuren er idag. Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 [quote name="matte geek" post="21752090" timestamp="1403114859" Jeg fikk stryk, skuffet. Burde jeg klage? Stryk? Hufff.. hvordan klarte du det om jeg får lov til å spørre? Vet at du skrev en ganske lang A del, men du skakke stryke pga det??. Jeg skrev ca 165-70 i del A, regnet med at det er greit med tanke på at jeg har gjort det i tentamene . Lenke til kommentar
Futuredoc Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 [quote name="matte geek" post="21752090" timestamp="1403114859" Jeg fikk stryk, skuffet. Burde jeg klage? Stryk? Hufff.. hvordan klarte du det om jeg får lov til å spørre? Vet at du skrev en ganske lang A del, men du skakke stryke pga det?? . Jeg skrev ca 165-70 i del A, regnet med at det er greit med tanke på at jeg har gjort det i tentamene . Herregud, du ga meg hjerteinfarkt!!!! 1 Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg håper virkelig at jeg ikke stryker med tanke på hva jeg fikk i standpunkt, men man vet aldri. Det var ikke meningen å skremme dere, men jeg som kjeder meg. Er både nervøs og engstelig. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg håper virkelig at jeg ikke stryker med tanke på hva jeg fikk i standpunkt, men man vet aldri. Det var ikke meningen å skremme dere, men jeg som kjeder meg. Er både nervøs og engstelig. Det har vært en veldig lang vente-uke for meg òg. Er sykt spent på morgendagen. Sitter nok oppe til langt på natt bare så jeg kan våkne til resultatene kl12 i morgen. Stryker jeg på norsken må jeg gå et år til og det suger intensivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå