anon12234 Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 snipsnap Er ikke hva personen har gjort som gjør meg interessert. Men burde ikke det personen ha gjort gjøre deg uinteressert? Du vet, "Vi var på date i går, spiste pasta på den plassen vet du, den med de søte små bordene og den morsomme servitøren, var nesten litt lady&landstrykeren over det hele, jeg likte han veldig godt men på vei hjem så drepte han plutselig 70 barn, vet ikke om det et noe jeg klarer å se mellom fingrene på jeg altså...." Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Er ikke hva personen har gjort som gjør meg interessert. Er vel ganske åpenbart at det teller litt når ABB og Hitler er 2 personer du har plukket deg ut når ingen av de strengt tatt kunne vært modeller... Finnes så utrolig mange andre som ikke er masse-mordere man kan like... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Hvorfor i all verden får jeg denne beskjeden når jeg prøver å gå til første siden i denne tråden? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Hvorfor i all verden får jeg denne beskjeden når jeg prøver å gå til første siden i denne tråden? Uten navn.jpg fordi noen av bildene på den forrige siden er linket fra en tvilsom plass sikkert eller noe sånt.... Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Åjaaa det var du som var så forelska i ABB! Er du en av de mange som skriver brev til han? Leste ett sted at han fikk frierbrev fra hele verden. Han slipper vel aldri ut av fengsel mer, så det spørs om du må belage deg på avstandsforhold. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Er ikke hva personen har gjort som gjør meg interessert.Er vel ganske åpenbart at det teller litt når ABB og Hitler er 2 personer du har plukket deg ut når ingen av de strengt tatt kunne vært modeller... Finnes så utrolig mange andre som ikke er masse-mordere man kan like... Jeg er ikke interessert i Hitler. Åjaaa det var du som var så forelska i ABB! Er du en av de mange som skriver brev til han? Leste ett sted at han fikk frierbrev fra hele verden. Han slipper vel aldri ut av fengsel mer, så det spørs om du må belage deg på avstandsforhold. Ja, er meg som er betatt av Anders! Jeg har ikke sendt noe brev! Herregud jeg blir så betatt av folk med søte øyne og som smiler med munnen. Hvorfor er det det jeg faller for og tenker på, enn personligheten eller at de er opptatt, som burde få meg til å ikke bli betatt?!Du tenker for mye på ABB Han og en annen jeg bare elsker øynene til. Så søte! Edit: flettet dobbeltpost Endret 16. juni 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Herregud jeg blir så betatt av folk med søte øyne og som smiler med munnen. Hvorfor er det det jeg faller for og tenker på, enn personligheten eller at de er opptatt, som burde få meg til å ikke bli betatt?!Du tenker for mye på ABB Han og en annen jeg bare elsker øynene til. Så søte! enig.... 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Herregud jeg blir så betatt av folk med søte øyne og som smiler med munnen. Hvorfor er det det jeg faller for og tenker på, enn personligheten eller at de er opptatt, som burde få meg til å ikke bli betatt?!Du tenker for mye på ABB Han og en annen jeg bare elsker øynene til. Så søte! enig.... For en mann. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 Herregud jeg blir så betatt av folk med søte øyne og som smiler med munnen. Hvorfor er det det jeg faller for og tenker på, enn personligheten eller at de er opptatt, som burde få meg til å ikke bli betatt?! Du tenker for mye på ABB Han og en annen jeg bare elsker øynene til. Så søte! enig.... Synes nå han har fine øyne og søt med den munnen, som et lite barn. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Synes nå han har fine øyne og søt med den munnen, som et lite barn. Jaja ... Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Altså bare en ny tråd om at du er forelsket i ABB, etter at den forrige ble stengt? Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Herregud jeg blir så betatt av folk med søte øyne og som smiler med munnen. Hvorfor er det det jeg faller for og tenker på, enn personligheten eller at de er opptatt, som burde få meg til å ikke bli betatt?!Du tenker for mye på ABB Han og en annen jeg bare elsker øynene til. Så søte! enig.... Synes nå han har fine øyne og søt med den munnen, som et lite barn. Ja det er litt av et barn. Englebarn, spesielt når man tenker på hva han har gjort. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Kjærlighet gjør blind, sies det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå