Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Betatt av de med øyne som lyser.

Anbefalte innlegg

Herregud jeg blir så betatt av folk med søte øyne og som smiler med munnen. Hvorfor er det det jeg faller for og tenker på, enn personligheten eller at de er opptatt, som burde få meg til å ikke bli betatt?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Følelser og fornuft nok ikke alltid helt i synk, nei. Det er en av utfordringene som gjør livet verdt å leve. Nyt det.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Herregud jeg blir så betatt av folk med søte øyne og som smiler med munnen. Hvorfor er det det jeg faller for og tenker på, enn personligheten eller at de er opptatt, som burde få meg til å ikke bli betatt?!

Du tenker for mye på ABB

Han og en annen har de herlige øynene.

Lenke til kommentar

Du tenker for mye på ABB

Its Hitler isnt it?

Endret av Henrik2k
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Du tenker for mye på ABB

Ja de er helt fantastiske. Selv om jeg synes ABB stort sett bare myser.

Lenke til kommentar

Du tenker for mye på ABB

Its Hitler isnt it?

Ah crap du kom meg i forkjøpet Henrik..

Hvis jeg smeller opp dådyrøynene mine, blir du gay for meg da, eller fungerer dette kun med mannfolk?

Endret av medlem-124997
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...