gibralfaro Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Jeg har en MacBook Air som jeg har koblet til en TV via HDMI-kabel. Når jeg forsøker å spille av video i fullskjerm på TV-en, enten via Vuze eller VLC, så viser den kun bildet på MacBooken, og ikke på TV-en. Velger jeg mirror displays på skjerminnstillingene så går det fint, men jeg ønsker ikke dette, da jeg skal bruke MacBooken til andre ting samtidig som den spiller video. Jeg merket meg at noen videospillere på nettet lar meg spille av i fullskjerm på TV-en, og samtidig holder skjermen på MacBooken fri til andre ting, men det gjelder ikke alle nettsteder. YouTube blant annet lar meg ikke gjøre dette. Er det noen som har en løsning på problemet mitt? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 (endret) Problemet kan være at flerskjermbehandlingen i tidligere versjoner av MacOSX har vært ganske kjipt. Kjører du Mavericks (10.9) på maskina? Endret 18. mai 2014 av Munty 1 Lenke til kommentar
gibralfaro Skrevet 18. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2014 Problemet kan være at flerskjermbehandlingen i tidligere versjoner av MacOSX har vært ganske kjipt. Kjører du Mavericks (10.9) på maskina? Nei, kjører fortsatt Lion. Skal forsøke å oppdatere nå og se hvordan det går. Lenke til kommentar
gibralfaro Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 Problemet kan være at flerskjermbehandlingen i tidligere versjoner av MacOSX har vært ganske kjipt. Kjører du Mavericks (10.9) på maskina? En oppdatering gjorde susen. Takk for hjelpen! :-) Lenke til kommentar
Munty Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Ah, glemte å gi mer respons her. Godt det løste seg! Flerskjermmessig er det en åpenbaring å gå over til Mavericks. Den største oppgraderingen i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå