xSotte Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Jeg lurte på om det er noen fordeler med en gaming-ruter for spilling over en vanlig. Jeg deler ikke internett med noen og er direkte tilkoblet til ruteren med kabel. Internett leverandøren og ruteren jeg bruker er fra Altibox (50/50). Fikk denne boksen for ca 1 mnd siden så den er ikke gammel. Har forsåvidt aldri hatt problemer med de tidligere ruterene jeg har hatt. Har hatt en fra Nextgentel (1 år) og en fra Telenor (3år) Når jeg spiller så blir det ofte endel bruk av Spotify (høyeste bitrate). Har søkt endel etter gaming-rutere, men det som alltid kommer opp er trådløse enheter. Den trådløse biten er ikke aktuelt for meg. . Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Du har ikke behov for noe mer enn det du har nå, spesielt ikke om du er alene på nettverket.Gamingroutere kan ha båndbreddestyring (QoS) og rask hardware. Men det er mest en hype, som man ikke trenger å bruke energi på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå