Knut S Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Dagen derpå Her har det nok vært høy aktivitet, denne fant jeg ute i skogen av alle ting. Det mistenkes at den ikke stammer fra årets russekull Startet gjorde den heller ikke så jeg måtte nok gå hjem igjen også Se bildet Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Her har visst andre kunstnere også vært på tur og kommet før deg. Fint plassert i skrå kameravinkel. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 18. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2014 tusen takk Roar får hyggelig kommentar. Ja har helt klart vært noen før meg her. Tror nok den har stått parkert dere noen år også. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Hei, Knut S. "Et bilde sier mer enn tusen ord", heter det jo, og dette bildet forteller en trist historie om korttenkte miljøgriser, som hadde fortjent et pålegg om å fjerne "vraket", - evt. motta faktura dersom grunneier tar ryddejobben ! Et absolutt engasjerende bilde ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 Hei, Knut S. "Et bilde sier mer enn tusen ord", heter det jo, og dette bildet forteller en trist historie om korttenkte miljøgriser, som hadde fortjent et pålegg om å fjerne "vraket", - evt. motta faktura dersom grunneier tar ryddejobben ! Et absolutt engasjerende bilde ! Vennlig hilsen Albert. tusen takk for hyggelig kommentar Albert og ikke minst din betraktning over historien og naturforsøpling. Ser så myue rart som folk hiver i naturen. Frysere og kjøleskap langt inni skogen. Hvorfor ? Må da for det første være mye enklere å levere det gratis på elkjøp etc enn å bære det milvis inni skogen? og for det andre, hvorfor har folk glede av å forsøple naturen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg