lsat78 Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Hei Lurer på om noen kan hjelpe meg. Døtrene mine ville gjerne spille et gammelt spill (Scooby Doo- Selvlysende billemannen fra 2005) vi hadde på en Win XP Pc for noe år tilbake. Jeg har prøvd å installere det både på en Win 8 og Win 7 PC, men begge får den samme feilmeldingen. Installasjonen går bra og spillet starter opp normalt, men litt før spillet skal starte får jeg en dialogboks som ber meg om å installere spillet på nytt. Har prøvd å kjøre programmer in kompabilitets modus for Win XP, men det fungerer heller ikke. Er det noe som har noen forslag for hva jeg kan prøve for å få det til å fungere? mvh Lasse Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 (endret) Ofte er den eneste måten å få gamle spill til å virke igjen, å google etter navnet og windows 7. Noen ganger har fans laget en patch. Eller du finner noen forumer der andre har funnet en måte å få det til å virke på. Hvis det er et relativt ukjent norsk spill derimot sliter du tror jeg. Endret 18. mai 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Eventuelt så kan du jo også sette opp VMware med Windows XP og spille det derfra?(Gjorde det med Jorden Rundt-spillet i Windows 98.) Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Åh, Jorden Rundt var fantastisk! Lenke til kommentar
lsat78 Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 Takk for svarene. Jeg skal prøve forslagene deres. mvh Lasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå