Gå til innhold

[Løst] Corsair K70 tastatur stoppet plutselig å virke

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøpte for ca fire måneder siden tastaturet Corsair Vengeance K70 som nå plutselig har stoppet å fungere. Tastaturet fungerte fint ved oppstart (faktisk litt usikker på om jeg brukte tastaturet ved oppstart/like etter), men etter at pc'n hadde stått urørt i en periode (spilte musikk i bakgrunnen) og jeg skulle bruke tastaturet, fikk jeg ingen respons.

Bakgrunnslyset på tastaturet lyser opp ved oppstart, og det fortsetter å lyse når windows har loadet. Når jeg trykker på en tast får jeg ingen respons (ingen bokstav), men bakgrunnslyset blinker av og på samtidig som windows gir lyd om at en USB tilkobling har blitt koblet ut og så inn igjen.

Jeg har forsøkt å koble tastaturet i alle USB tilganger på pc'n, har også koblet den til en bærbar pc, men det samme skjer da også. Jeg har også prøvd å reinstallere drivere. Når jeg tar troubleshoot får jeg beskjed om at tastaturet er koblet til USB 3.0 og at tastaturet ikke er kompitabelt med dette og at jeg burde koble den til USB 2.0. Og denne beskjeden får jeg uansett om den er koblet til USB 3.0 eller 2.0

Noen som kan hjelpe meg? Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...