Moskusen Skrevet 18. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2014 Eneste grunn til jeg er her er pga dysleksi. Trodde det sto asiatisk fisking og at jeg skulle få lære noe nytt...Jeg hører de bruker mindre stenger... Er ikke utstyret, men størrelsen på laksen som teller. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Eneste grunn til jeg er her er pga dysleksi. Trodde det sto asiatisk fisking og at jeg skulle få lære noe nytt... Rull inn da. Innrøm at du tenner på det.tenner ikke på promp pga. faren for tilbakeslag.... 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 jeg leste også fisking, lurte på hva asiatisk fisking var, om det var noe speielt med asiatisk fisk. men når det gjelder promp er det bare min egen som lukter digg Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 18. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2014 Eneste grunn til jeg er her er pga dysleksi. Trodde det sto asiatisk fisking og at jeg skulle få lære noe nytt...Rull inn da. Innrøm at du tenner på det.tenner ikke på promp pga. faren for tilbakeslag.... Backdrift er en av farene, ja. Ikke for amatører. jeg leste også fisking, lurte på hva asiatisk fisking var, om det var noe speielt med asiatisk fisk. men når det gjelder promp er det bare min egen som lukter digg Får du en hard en av å lukte på deg selv? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Moderatormelding Useriøs tråd. Tråden stenges. Kommentering av moderering kan tas på PM eller i Private forumhenvendelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg