Giggs Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har kjøpt nytt hovedkort - MSI K7N2GM-IL fra PS data maskinen starter rett - hører opptelling av ram ol. problemet er "bare" at skjermen ikke "starter" noen som vet hva som feiler ?? m@rtin Lenke til kommentar
jst_productions Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 sånn har jeg hatt før også. prøv å sett rammen i en annen port. reset biosen også Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 sjekk at skjermen virker, sjekk at alle deler sitter skikkelig og se om du hører noen pip. Sjekk at cpu vifta går så du er sikker påa t maskinen er på. Hjelper ikke dette ta den fra hverandre og sett den sammen igjen, da finner du nok feilen. Av andre ting det kan være, er at du ikke har disablet internt skjermkort eller at skjermkortet ikke sitter skikkelig i. Kan også være en bøyd pinne i skjermkabelen Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Sjekk at skjermkortet står helt riktig i AGP porten. Lenke til kommentar
Giggs Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 jeg bruker den interne porten på hovedkortet - etter at jeg får i gang skjermen skal jeg bytte til ett TI 4200 - har sjekket kablene finner ikke feil.... ... det hele begynnte med at maskinen døde - RIP - har prøvd å bytte komponent for komponent til jeg nå har nytt hovedkort, prosessor, vifte , minne og kabinett med strømforsyning - eneste som er igjen er HDD.... prosessor DØD ???? m@rtin :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå