FluFFy- Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Jeg er veldig nybegynner i solidworks, men driver å leker meg litt med noen modeller jeg skal 3d printe. Har nå fått ferdig alt utenom hex mønster på den ene modellen. Det jeg er ute etter å gjøre er å senke såvidt der strekene går for å få et fint tydelig hex mønster. Noen som kan gi noe råd? Legger bilder om det trengs Lenke til kommentar
Itek Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) Bilder trengs! Slik jeg forstår det, ville jeg tegnet opp alle hexagon-ene. Deretter ekstrudert ned inn i modellen... EDIT: Med mindre du har klart dette allerede da, ser at tråden er fra 17.mai.. Endret 29. mai 2014 av Itek Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2014 Der ligger bilde av hvordan modellen ser ut foreløpig og bilde jeg jobber utifra. godt fornøyd med den så langt utenom mønstret som mangler. har tenkt på det å legge inn hver hex manuelt men får det ikke til i kantene hvor en hex dekker rundt et hjørne Lenke til kommentar
Itek Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Jeg kjenner nok best til Inventor, men det er jo autodesk det også... Kan du ikke tegne inn hex på en flate, deretter klippe ut bare delen som kommer utenfor og lime den inn på neste flate? Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Jeg er veldig nybegynner og selvlært så jeg aner ikke om det er mulig. men det er absolutt noe jeg kan se på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå