AnonymDiskusjon Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Hei. Jeg har ADHD og bruker Strattera. Har brukt Strattera i fem år nå. Har i de siste årene blitt veldig deprimert og fått selvmordstanker fra desember til april. Blir også generelt fort deprimert om ting går imot meg, og jeg føler ganske fort at verden raser sammen, noe som er en av bivirkningene.Har i det siste også strevd med dårlig appetitt og tretthet. Sover ekstremt mye og er trett hele tiden.Har nå i det siste begynt å få problemer med ereksjon noe som tidligere har vært på topp. Ereksjon er ikke like beinhard sånn som den var og har ikke vært helt på stasjon de siste ukene. har lest i felleskatalogen at erektil dysfunksjon er en av bivirkningene for voksne. Er under 18 år så finner det litt rart at jeg skulle få denne bivirkningen. http://www.felleskat....a-lilly-564189Så jeg lurer på om noen andre har opplevd samme greia med Strattera? Har bestemt meg for å kutte den helt ut da dette ødlegger for knullinga!Er det noen som kan anbefale noen andre ADHD piller som ikke har så forferdelig mye bivirkninger. Har tidligere brukt Ritalin noe som ødela alt av matlyst og funket generelt dårlig for meg. Skal ta meg til legen en tur å få skrevet ut noe annet.Dårlig appetitt og erektil dysfunksjon har kommet nå den siste tiden så er ikke helt sikker på om det forekommer fordi jeg bruker Strattera. Anonymous poster hash: 19a08...72a Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Kroppen din kan være "voksen" selv om du er under 18 år. Det er ikke slik at du automatisk slutter å få stå den dagen du fyller 18 og går på Strattera. Det beste du gjør er å ta opp problemene du har med Strattera med legen din, bivirkningene du beskriver kan bli ganske alvorlige i det lange løp (da tenker jeg ikke bare på manglende ereksjon). Han vet, eller kan finne ut hvilken annen type du kan bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå