Magnuz3 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Dette er kriteriene: -liten -veldig lett -rask -kan handle lett gaming som tidligere versjoner av GTA, TF2, dota 2 på low++ -uten og lagge så mye -wifi kort -helst windows -Max: 3000,- Vet du om noen, please si det! Det ville hjelper meg mye.. ( PS det er bærbar ) Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Om du skal ha en bærbar til under 3k, og du har de kravene tror jeg du skal lete lenge Og hva mener du egentlig med "veldig lett" - er dette rundt en kg? Eller er det under 2 kg? Under 3kg?Skjermstørrelse? Lenke til kommentar
Magnuz3 Skrevet 17. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2014 Om du skal ha en bærbar til under 3k, og du har de kravene tror jeg du skal lete lenge Og hva mener du egentlig med "veldig lett" - er dette rundt en kg? Eller er det under 2 kg? Under 3kg? Skjermstørrelse? Med lett blir under 1,7 kg med skjermstørrelse? Under 15,6 som er det vanlige.. Tror det hjelper litt på vekten også Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Vel er enig, må minst 3500 kr hvis det ikke er salg: Lenovo IdeaPad G510 15.6" Acer Aspire V5-122P 11,6" HD touch Radeon HD8280,AMD A6-1450,4GB RAM,500GB HDD,Windows 8.1 Førstnevnte har bedre cpu. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Er nok Lenovoen som LMH1 viser til her som er det beste valget.PC med god CPU for prisen, selv om den bare har delt grafikkort, men den klarer å kjøre Dota 2 og enkle spill uten problem.Veier 2.6, som er endel mer en du hadde tenkt, men ut fra din maxpris er det nok noe av det beste du kan få for pengene Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Ingen pc i den prisklassen er raske, da ingen har SSD. Acer har en bra til 5k elns med ssd, lett og liten på 15" Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Dette er kriteriene: -liten -veldig lett -rask -kan handle lett gaming som tidligere versjoner av GTA, TF2, dota 2 på low++ -uten og lagge så mye -wifi kort -helst windows -Max: 3000,- Vet du om noen, please si det! Det ville hjelper meg mye.. ( PS det er bærbar ) Hahaha.Not kompatible input parametere. Her må du ta en realitycheck over hva man får i et visst pris område. Jeg kunne også tenkt meg en Ferrari 458 til 300k men det finns ikke. 1 Lenke til kommentar
Magnuz3 Skrevet 17. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2014 Dette er kriteriene: -liten -veldig lett -rask -kan handle lett gaming som tidligere versjoner av GTA, TF2, dota 2 på low++ -uten og lagge så mye -wifi kort -helst windows -Max: 3000,- Vet du om noen, please si det! Det ville hjelper meg mye.. ( PS det er bærbar ) Hahaha.Not kompatible input parametere. Her må du ta en realitycheck over hva man får i et visst pris område. Jeg kunne også tenkt meg en Ferrari 458 til 300k men det finns ikke. 1: du og din ape bror vet ikke hva en Ferreri 458 er.2: Aper kan ikke tenknisk 3: jeg bare lufta på om det var noen, drit i og si nor som ikke er snilt til noen. Folk på nettet. Er fortsatt folk.. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Dette er kriteriene: -liten -veldig lett -rask -kan handle lett gaming som tidligere versjoner av GTA, TF2, dota 2 på low++ -uten og lagge så mye -wifi kort -helst windows -Max: 3000,- Vet du om noen, please si det! Det ville hjelper meg mye.. ( PS det er bærbar ) Hahaha. Not kompatible input parametere. Her må du ta en realitycheck over hva man får i et visst pris område. Jeg kunne også tenkt meg en Ferrari 458 til 300k men det finns ikke. 1: du og din ape bror vet ikke hva en Ferreri 458 er. 2: Aper kan ikke tenknisk 3: jeg bare lufta på om det var noen, drit i og si nor som ikke er snilt til noen. Folk på nettet. Er fortsatt folk.. Note to self. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Dette er kriteriene: -liten -veldig lett -rask -kan handle lett gaming som tidligere versjoner av GTA, TF2, dota 2 på low++ -uten og lagge så mye -wifi kort -helst windows -Max: 3000,- Vet du om noen, please si det! Det ville hjelper meg mye.. ( PS det er bærbar ) Hahaha.Not kompatible input parametere. Her må du ta en realitycheck over hva man får i et visst pris område. Jeg kunne også tenkt meg en Ferrari 458 til 300k men det finns ikke. 1: du og din ape bror vet ikke hva en Ferreri 458 er.2: Aper kan ikke tenknisk 3: jeg bare lufta på om det var noen, drit i og si nor som ikke er snilt til noen. Folk på nettet. Er fortsatt folk.. Er ikke slemt å si sannheten.Men kunne formulert meg annerledes (beklager det). Men kriterier står uansett ikke i stil med kravet om prisen på 3000,- 2 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Du må minst opp i 5k for å få en "rask" pc, eller fjerne det kravet ditt. Lenke til kommentar
Magnuz3 Skrevet 18. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2014 Dette er kriteriene: -liten -veldig lett -rask -kan handle lett gaming som tidligere versjoner av GTA, TF2, dota 2 på low++ -uten og lagge så mye -wifi kort -helst windows -Max: 3000,- Vet du om noen, please si det! Det ville hjelper meg mye.. ( PS det er bærbar ) Hahaha.Not kompatible input parametere. Her må du ta en realitycheck over hva man får i et visst pris område. Jeg kunne også tenkt meg en Ferrari 458 til 300k men det finns ikke. 1: du og din ape bror vet ikke hva en Ferreri 458 er.2: Aper kan ikke tenknisk 3: jeg bare lufta på om det var noen, drit i og si nor som ikke er snilt til noen. Folk på nettet. Er fortsatt folk.. Er ikke slemt å si sannheten.Men kunne formulert meg annerledes (beklager det). Men kriterier står uansett ikke i stil med kravet om prisen på 3000,- Beklager selv Hva med 4k da er det noe bedre?? Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Om du skal ha en rask laptop må du ut med minst 5k. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå