Gå til innhold

Stenging av tråder.

Anbefalte innlegg

Hei,

Du fikk din avatar fjernet for omlag en uke siden etter at du nektet å

endre den. Deretter kom du med en rekke provoserende og frekke innlegg, og

jeg mistenker også deg for å stå bak hatpostene fra førstegangsregistrerte

brukere. Nå har jeg fått beskjed om at du nok en gang har fått en avatar

fjernet, av en annen moderator (Ueland). Innholdet var visst en onanerende

smiley. Siden du tilsynelatende gir blaffen i å skjerpe deg, eller følge

våre retningslinjer gir jeg deg 1 måneds ferie fra forumet.

Kind regards,

Tor-Steinar Tangedal

Editor in Chief, Gamer.no

---------------------------------------------

Så kan jeg vell forsvare meg på den måten at: den avtaren har jeg hatt fra vi fikk lov ha avtare. den så denne "kristne" moderatoren og fjernet den, en annen moderator forstod mitt problem og ga meg den igjen. men men, Er da morroa begynner og TST begynner beskylde meg for hatposter og onanerende smileys, lo så jeg gråt da jeg leste det men ****** og irritrerende det er da det finnes så ubruklige moderatorer på et forum som dette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Du fikk din avatar fjernet for omlag en uke siden etter at du nektet å  

endre den. Deretter kom du med en rekke provoserende og frekke innlegg, og  

jeg mistenker også deg for å stå bak hatpostene fra førstegangsregistrerte  

brukere. Nå har jeg fått beskjed om at du nok en gang har fått en avatar  

fjernet, av en annen moderator (Ueland). Innholdet var visst en onanerende  

smiley. Siden du tilsynelatende gir blaffen i å skjerpe deg, eller følge  

våre retningslinjer gir jeg deg 1 måneds ferie fra forumet.

Kind regards,

Tor-Steinar Tangedal

Editor in Chief, Gamer.no

---------------------------------------------

Så kan jeg vell forsvare meg på den måten at: den avtaren har jeg hatt fra vi fikk lov ha avtare. den så denne "kristne" moderatoren og fjernet den, en annen moderator forstod mitt problem og ga meg den igjen. men men, Er da morroa begynner og TST begynner beskylde meg for hatposter og onanerende smileys, lo så jeg gråt da jeg leste det men kjøss og irritrerende det er da det finnes så ubruklige moderatorer på et forum som dette

Nå er du jo i gang igjenn "men kjøss og irritrerende det er da det finnes så ubruklige moderatorer på et forum som dette" Er det rart du får advarsler?

Lenke til kommentar
Nå er du jo i gang igjenn "men kjøss og irritrerende det er da det finnes så ubruklige moderatorer på et forum som dette" Er det rart du får advarsler?

Joa, men man kan jo forstå frustrasjonen når man blir behandlet på to vidt forskjellige måter av moderatorer.

De skal vel føre samme linje alle sammen :-?

Lenke til kommentar

Joa, men man kan jo forstå frustrasjonen når man blir behandlet på to vidt forskjellige måter av moderatorer.

De skal vel føre samme linje alle sammen  :-?

Oh, well.

Hadde du foelt det var bedre om alle moderatorene hadde inspisert alle avatarene med en gang forumet tillot avatarer?

Eller er det disse tilleggs-anklagene fra TST du klager paa?

Ser ikke helt hvor fokuset i klagen din ligger... var det greit at du ble bedt om aa fjerne en avatar, eller var det ikke greit at TST (som du hevder) kom med noe som ikke stemte?

Lenke til kommentar
Registrerer at det rundt på forumet skal svert lite til før enkelte tråder blir stengt, et ferskt eks er tråden amd vs intel, der jarmo skriver en uskyldig spøk som jeg svarer på  humoristisk, 7 min etterpå kommer advarseln "ja,ja så lenge varte seriøsiteten i denne tråden" før så å bli stengt litt senere.

Er det virkelig ikke lov å spøke litt heller her på forumet lenger, det er greit at poster med drittslenging blir stengt men her synest jeg dere går for langt.

Har da vittelig lest flere poster der også moderatorer har fleipet eller vert off topic uten at det verken har kommet advarsler eller at de har blitt stengt.

Det er vel ikke kommet dit hen at man ikke kan ytre seg her med mindre svar/innlegg refererer nøyaktig til spørsmålet?

Det er greit og holde en viss orden men detaljstyring er å overdrive, eller skal man begynne å sende inn innleggene å få dem redigert/sensurert først.

Andres mening om dette?

Ja, helt enig, og du har MANGE med deg.

Skal vi ikke ha NOE moro på detta forumet, eller gjør d så mye om en post er litt feilposta? kaller de maktsyke jeg...

Lenke til kommentar
Poengen med posten var at TST så en avtare, aner ikke om han er misunnlig på meg eller hva det er men ingen andre moderatorer har brydd seg.

Unnskyld, sa du "ingen andre moderatorer har brydd seg om akkuratt min avatar til naa fordi dem tilfeldigvis ikke har giddet / faatt oeye paa den"?

Javel. Saa du er lei deg fordi du ikke fikk beholde avataren din.

Lenke til kommentar
Poengen med posten var at TST så en avtare, aner ikke om han er misunnlig på meg eller hva det er men ingen andre moderatorer har brydd seg.

Unnskyld, sa du "ingen andre moderatorer har brydd seg om akkuratt min avatar til naa fordi dem tilfeldigvis ikke har giddet / faatt oeye paa den"?

Javel. Saa du er lei deg fordi du ikke fikk beholde avataren din.

Beholde den, glemte jeg legge til at ene modderatoren her ga tilbake tilatelse for og ha avtare fordi han ikke brydde seg om det bilde? KUN tst som fant noe pervest med 2 hender på en mage. Ikke en gang morra mi ville sett no perverst med det.

Lenke til kommentar
Nå er det vel snart på tide å stenge denne tråden tror jeg :D

Men det faktum at denne tråden går over seks sider sier jo litt om hvor mange her som har vondt for å akseptere at retningslinjer skal følges og moderatorene bestemmer.

Tvert om vil jeg si, det viser at det har vert mye unødig frustrasjon på forumet som det nå i stor grad er blitt ryddet opp i ikke minst takket vere Desetglow

Lenke til kommentar

Tvert om vil jeg si, det viser at det har vert mye unødig frustrasjon på forumet som det nå i stor grad er blitt ryddet opp i ikke minst takket vere Desetglow

Kanskje vi skulle hatt en sticky traad i tilbakemeldinger, og kalt den "Klagemuren"?

Saa kunne alle klaget paa moderatorene der, og den viste ikke paa "siste poster", slik at ikke Gud og hverman kom med de fete nesene sine og laget "vaepna rev'lusjon" mot de "maktmisbrukende, kapitalistiske moderator-tyrannene" som fratar arbeidere i alle land sine rettigheter...

Lenke til kommentar
Nå er det vel snart på tide å stenge denne tråden tror jeg :D

Men det faktum at denne tråden går over seks sider sier jo litt om hvor mange her som har vondt for å akseptere at retningslinjer skal følges og moderatorene bestemmer.

Hvorfor skal tråden stenges? Skal det være automatikk i at en tråd på 6 sider eller mer, skal stenges? Jeg tviler på at moderatorene har noe i mot at vi diskuterer temaet i denne tråden. Spesielt i kategorien "tilbakemeldinger".

Det er ikke snakk om folk som har vondt for å akseptere regler og retningslinjer, men folk som ønsker å bidra til å skape et enda bedre forum. Dette forumet er meget bra, men ingenting er perfekt. :)

Lenke til kommentar

Synes ellers at det er litt vel tilfeldig hvilke tråder som stenges, det er mange tilfeller av  grove overtramp som går ubemerket hen mens uskyldige ting får en tråd stengt. Heller høyne terskelen for å stenge en tråd og senke terskelen for å utestenge (midlertidig) bruker.

hvis du synes det er ting som går rett forbi vi moderatorer og administratorere, hvorfor har du da ikke trykket på "varsle mod" og lagt igjen en notis om saken?

Oops ..- :oops: hehe, jeg ble visst svar skyldig nå

Will do :)

Lenke til kommentar
Er da morroa begynner og TST begynner beskylde meg for hatposter og onanerende smileys, lo så jeg gråt da jeg leste det men kjøss og irritrerende det er da det finnes så ubruklige moderatorer på et forum som dette

Jeg har all grunn til å være skeptisk når en helt fersk bruker uten et eneste innlegg kommer å lager en tråd for kun å slenge dritt om meg noen timer etter at du har blitt utestengt. Det heller ikke spesielt taktisk av deg å da sitte å le og trakaksere meg, i steden for å på en høflig måte forklare at det ikke var deg. At avataren ble oversett av meg og andre brukere i et halvt år, gjør den ikke mer godkjent.

Jeg har fått nok av deg nå. Du ble utestengt, men valgte åpenbart å bryte to retningslinjer til ved å opprette en ny bruker og klage offentlig på en moderator. Forlenger utestengelsen av den forrige brukeren til 2 måneder og setter 2 måneder på denne. Har du noe å komme med så send det til [email protected] eller til meg, men jeg anbefaler deg å holde en høfligere tone enn det du gjør her.

Punkt 10 i retningslinjene: "Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Hatposter og uthenging av moderatorer fører til utestengelse."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...