Gå til innhold

Takk gud for at vi slipper M$ i SE for naa..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den gangen Microsoft kommer inn i SE mobiler, blir SE mye mer aktuell for meg i hvertfall.. :roll:

Edit: Skulle kanskje lest artikkelen først... ;)

Jeg tenkte på modeller som T68 og T610. Hadde de kjørt Microsoft hadde de vært mye mer aktuell. Symbian Series 60 ville også vært mye bedre.

P900 med Pocket PC 2003 hadde også vært mer interessant.

Synes jeg...

Lenke til kommentar

Kanskje.... Ville heller satt pris på at man kom frem til et fullstendig universalt OS for Symbian, og sluttet å småkverrulere ved å lage UIQ og Series60, som bare gjør det vanskeligere for brukeren samt programvareprodusentene.

Samtidig har jeg mer tro på Symbian fordi det utvikles av selskapene selv i samarbeid, som for det første gjør at ikke et annet selskap kan lage monopol og ha enerett, samt at selskapene da er mer forpliktet til å legge inn en standard som gjelder for flere merker.

Lenke til kommentar
Kanskje.... Ville heller satt pris på at man kom frem til et fullstendig universalt OS for Symbian, og sluttet å småkverrulere ved å lage UIQ og Series60, som bare gjør det vanskeligere for brukeren samt programvareprodusentene.
Helt enig.

Microsoft sine fullstendig "lukkede" operativsystemer, og at MS har Monopol liker ikke jeg noe særlig, men de er ufattelig gode å lage programvare, og det teller litt mer i mine øyne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...