bergetun Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article145199.ece Den gangen SE kommer med Microsoft i sine telefoner kommer jeg til aa slutte fullstendig aa kjoepe SE telefoner.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Den gangen Microsoft kommer inn i SE mobiler, blir SE mye mer aktuell for meg i hvertfall.. Edit: Skulle kanskje lest artikkelen først... Jeg tenkte på modeller som T68 og T610. Hadde de kjørt Microsoft hadde de vært mye mer aktuell. Symbian Series 60 ville også vært mye bedre. P900 med Pocket PC 2003 hadde også vært mer interessant. Synes jeg... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Trodde du var tilhenger av Symbian..... Ser jo ut til at MS har fått et kraftig innhugg allerede, men håper faktisk ikke at de store selskapene velger MS, siden man da kanskje ville få mindre innovasjon og progressitet innenfor brukergrensesnitt osv. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ja, er jo forsåvidt tilhenger av Series 60. Men les innlegget mitt på nytt, måtte redigere det. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Kanskje.... Ville heller satt pris på at man kom frem til et fullstendig universalt OS for Symbian, og sluttet å småkverrulere ved å lage UIQ og Series60, som bare gjør det vanskeligere for brukeren samt programvareprodusentene. Samtidig har jeg mer tro på Symbian fordi det utvikles av selskapene selv i samarbeid, som for det første gjør at ikke et annet selskap kan lage monopol og ha enerett, samt at selskapene da er mer forpliktet til å legge inn en standard som gjelder for flere merker. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Kanskje.... Ville heller satt pris på at man kom frem til et fullstendig universalt OS for Symbian, og sluttet å småkverrulere ved å lage UIQ og Series60, som bare gjør det vanskeligere for brukeren samt programvareprodusentene. Helt enig. Microsoft sine fullstendig "lukkede" operativsystemer, og at MS har Monopol liker ikke jeg noe særlig, men de er ufattelig gode å lage programvare, og det teller litt mer i mine øyne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå