Saviola16 Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Er det noen som vet om et program hvor jeg bruker min egen diskplass som ftp-server? F.eks: at jeg lager en mappe som heter Simon til en venn, å setter passord på den mappen slik at bare han kan komme inn på den med full tilgang. Å når han uploader ting til mappen så bler det lagt inn på min pc. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Det du trenger er et FTP server program. Tror Windowz kommer med no sånn i enkelte versjoner (Internet Information Server) og du kan finne tonnevis av enkle å bruke ftp servere på tucows - f.eks tucows.online.no Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Hei! Du kan laste ned eit program i shareware versjon på http://www.download.com som heiter serv-u (windows os) som fungerer godt til ditt formål.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 som tidligere nevnt følger dette med IIS sammen med NT-baserte os. (Win 2000 + Win Xp). Du går inn på Kontrollpanel -> legg til/fjern programmer -> legg til windows-komponenter. her velger du IIS og hvilkene komponentre du vil innstalere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå