Insomniac Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 sinnsykt artig historie/tråd slike burde vi hatt flere av her inne Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Sinnsykt genialt :D hahaha Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hvorfor ikke droppe å dusje fremover, og hvis hun sier noe på det, så bare si at du føler at alt på kroppen din er en del av sjelen, og at det dermed blir som å fjerne en del av seg selv om du vasker deg. Damer skal visstnok digge slike åndssvake far-out tullinger nå for tiden. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 hmm, ville valo i HIM dusjer ikke, og er en gris generelt sett også, han drar da damer så det holder. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) hmm, ville valo i HIM dusjer ikke, og er en gris generelt sett også, han drar da damer så det holder. Det har sikkert ikke noe med penger, status, image å gjøre? Endret 27. oktober 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 hmm, ville valo i HIM dusjer ikke, og er en gris generelt sett også, han drar da damer så det holder. Det har sikkert ikke noe med penger, status, image å gjøre? Tja, hvem vet Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 ot: hvem er ville valo, er det han hoved duden i HIM? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Vel, nå ville jeg tatt det jeg leste i Topp eller Se&Hør med en neve salt, men uansett drar han bare damer på sitt mørke og mystiske utseende. På bilder. Eller hans evinnelige prat om Luuuuuuv Metal. Det er vel ingen av damene som er kåte på ham som noensinne har vært eller kommer til å komme nær fyren. Dessuten, hvis fyren aldri dusjer må han jo klø seg på balla og i håret KONSTANT, og det tar seg ikke spesiellt bra ut foran 4000 fjortisgoth-jenter på konsert. Jeg begynner å klø overalt bare jeg går 2-3 dager uten å dusje. Så jeg tror det er bare et bullshit-rykte. Ingen fotografer som hadde orka å be fyren posere i sine halvnakne åpen-fløyelsskjorte-positurer hvis han hadde stinka ut hele fotostudioet heller. For ikke å snakke om lukta det ville vært i øvingslokalet. Eller det kan være noe han har slengt ut sarkastisk i et intervju, som du har mistolket som "the pure truth". Tullprat. Endret 27. oktober 2003 av Bitex Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Kanskje han bare vasker seg med klut og såpe istedenfor. Det kan jo også hende at han ikke dusjer, men bader istedenfor. Det gjør jo samme jobben nesten, og da kan han jo ærlig si at han aldri dusjer. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Eller det kan være noe han har slengt ut sarkastisk i et intervju, som du har mistolket som "the pure truth". Tullprat. Jeg lestedet i Metal Hammer, ikkeTopp Men utifra bildene virket han som en jævla gris. Leiligheten hans så ut som ett bombenedslag, søppel, ølflasker,og drit overalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå