SnowDOG_ Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hahaha drittbra. Jaja hun fikk ihvertfall godt inntrykk av deg og at du fortalte sannheten var jo enda bedre. Blir nok noe på deg senere en eller annen gang. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Dette kunne blitt en bra film ! Lenke til kommentar
asad Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Krana er fortsatt herpa...og jeg må dusje igjen! PS Jeg hadde forresten kjøpt roser til henne Ta Arctic: Takk for tegningne og forklaringen, kranen min er den som er avbildet til høyre for den første. Skal prøve å fikse den selv. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hahaha! Kult at du fortalte hvordan det gikk, digger sånne komiske hendelser! Nesten som på film ala "meet my parents", det er sånn humor liksom. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Lurer på hvor mange har giddi å lese alt dette /me leste alt på en pentium 75 på skolen! måtte scrolle sidelengs! er ikke skikeli breibånd her en gang! bare sånn trådløst på hele skolen! uflaks deluxe den kvelden ja! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 hehe, da gikk det jo bra til slutt Det er slike poster og innlegg som gjør forumet verdt å lese Men hva skjedde etterpå da? hihi Lenke til kommentar
asad Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Det vil koste hele 800 spenn hvis en rørlegger får jobben. Ikke F*** sier nå jeg. Dette er blitt en personlig sak mellom meg og krana, så dette får JEG ta meg av... dessuten, for 800 spenn kommer jeg lengre enn 1. base Bjaa: Når etterpå? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Vi møttes på en pub I nærheten, jeg beklaget forsiknelsen min, men *finner man ikke nøklene , så finner man dem ikke*. Hun var forresten pen, though litt sånn Big-booty. Etter den 5. pilsen ble hun bare fine-booty. Vi satt og prata nesten hele kvelden, og etterhvert som jeg var brisen fortalte jeg henne hvorfor jeg egentlig ble forsinka, siden jeg ga f*** der og da hun syntes det var søtt at jeg stressa så mye for å gå ut med henne. Hehe. Angrer at jeg sa det nå… Etter dette Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Min hygieniske tilstand ble vurdert, og jeg fikk slengt i trynet : ? Er du så fordømte svett og illeluktende da? ?. Til mitt forsvar vil jeg bare si at jeg mente at du sikkert ikke var så ille møkkete, og at det kanskje ikke var _så_ nødvendig med dusj, likevel. Fint det gikk bra da. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det er liksom 3 kvarter siden eller no siden du var såpa inn.. Størkna såpe? Kan du ikke bare gå over til naboen og si at dusjen streika midt i dusjinga? geez Lenke til kommentar
asad Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Vi møttes på en pub I nærheten, jeg beklaget forsiknelsen min, men *finner man ikke nøklene , så finner man dem ikke*. Hun var forresten pen, though litt sånn Big-booty. Etter den 5. pilsen ble hun bare fine-booty. Vi satt og prata nesten hele kvelden, og etterhvert som jeg var brisen fortalte jeg henne hvorfor jeg egentlig ble forsinka, siden jeg ga f*** der og da hun syntes det var søtt at jeg stressa så mye for å gå ut med henne. Hehe. Angrer at jeg sa det nå… Etter dette Etter dette prata vi litt til, og det endte med litt klining. Så stakk jeg hjem, hu og. Men neste gang... da blir det andre boller *me hopes* nvoetfiv: jeg prøvde det jo, men det gikk ikke bra... sosohal: hehe, jeg tok meg ikke nær av det, det var bare kult sagt av deg Problemet er nå fiksa! Jeg tok en tang , og vridde som f*** på varmtvannshåndtaket, og det funker igjen! Sykt...etter så mye trøbbel finner jeg ut at det bare var å vri noe jævlig hardt på krana. Ble litt paff der og da.. ( 1 time siden ) :oops: Jeg slipper hvertfall å kaste bort 800 spenn på en rørlegger. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Da kan du istedet donere i det minste 3/4 av de sparte rørleggerpengene, til oss vennene i nøden? Lenke til kommentar
asad Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Da kan du istedet donere i det minste 3/4 av de sparte rørleggerpengene, til oss vennene i nøden? hmmm.... nei jeg bruker heller pengene på noen pils. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Da kan du istedet donere i det minste 3/4 av de sparte rørleggerpengene, til oss vennene i nøden? hmmm.... nei jeg bruker heller pengene på noen pils. HELT på sin plass Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 HELT på sin plass Sier du bare fordi du ikke greide å komme med noen gode tips selv, det. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 HELT på sin plass Sier du bare fordi du ikke greide å komme med noen gode tips selv, det. Hadde jeg rukket å komme med noen gode forslag hadde jeg likevel unnet han pilsen, da penga uansett ikke kommer til meg Dessuten er pils så godt a gitt! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Haha, det ble jo rene evnetyrhistorien! Lenke til kommentar
sull Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 For en romantisk historie du har her , og det gjør virkelig forumet vedt å lese azz Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 For en romantisk historie du har her , og det gjør virkelig forumet vedt å lese azz hehe. Romantisk og romantisk det var hvertfall helt sprøtt. Krana funker som bare det igjen Hvis det hender noe "uheldig" med meg igjen , så skal jeg dele det sammen med dere. koselig å få respons og sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå