Gå til innhold

Får ikke Dusjet, skal på Date. krise.


asad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi møttes på en pub I nærheten, jeg beklaget forsiknelsen min, men *finner man ikke nøklene , så finner man dem ikke*. Hun var forresten pen, though litt sånn Big-booty. Etter den 5. pilsen ble hun bare fine-booty. Vi satt og prata nesten hele kvelden, og etterhvert som jeg var brisen fortalte jeg henne hvorfor jeg egentlig ble forsinka, siden jeg ga f*** der og da hun syntes det var søtt at jeg stressa så mye for å gå ut med henne. Hehe. Angrer at jeg sa det nå…

Etter dette

Lenke til kommentar
Vi møttes på en pub I nærheten, jeg beklaget forsiknelsen min, men *finner man ikke nøklene , så finner man dem ikke*. Hun var forresten pen, though litt sånn Big-booty. Etter den 5. pilsen ble hun bare fine-booty. Vi satt og prata nesten hele kvelden, og etterhvert som jeg var brisen fortalte jeg henne hvorfor jeg egentlig ble forsinka, siden jeg ga f*** der og da hun syntes det var søtt at jeg stressa så mye for å gå ut med henne. Hehe. Angrer at jeg sa det nå…

Etter dette

 

Etter dette prata vi litt til, og det endte med litt klining. Så stakk jeg hjem, hu og. :D Men neste gang... da blir det andre boller *me hopes*

 

nvoetfiv: jeg prøvde det jo, men det gikk ikke bra...

sosohal: hehe, jeg tok meg ikke nær av det, det var bare kult sagt av deg :)

 

Problemet er nå fiksa! Jeg tok en tang , og vridde som f*** på varmtvannshåndtaket, og det funker igjen! Sykt...etter så mye trøbbel finner jeg ut at det bare var å vri noe jævlig hardt på krana. Ble litt paff der og da.. ( 1 time siden ) :oops:

 

Jeg slipper hvertfall å kaste bort 800 spenn på en rørlegger.

Lenke til kommentar
For en romantisk historie du har her :p , og det gjør virkelig forumet vedt å lese azz :D:woot:

 

hehe. Romantisk og romantisk :lol: det var hvertfall helt sprøtt. Krana funker som bare det igjen :) Hvis det hender noe "uheldig" med meg igjen , så skal jeg dele det sammen med dere. koselig å få respons og sånt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...