asad Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hehe, jeg vet ikke om noen her har peiling på sånt...men jeg spør likevel! Jeg var en kjapp tur innom toalettet, da jeg skulle skru igjen varmtvannet ville ikke krana røre seg en millimeter.Nå renner varmt vannet som bare søren, uten at jeg får fiksa det! Av deg grunn er det ikke noe varmt vann igjen til dusjen, og det er bare kaldt vann som kommer ut. Jeg skal møte en dame om noen timer og jeg ville gjerne har dusjet før det! Så smart som jeg er, stelte jeg meg i dusjen og prøvde å se bortifra det kalde vannet... det gikk mildt sagt dårlig. :-? etter å ha såpet meg inn fant jeg ut at en blanding av Iskaldt vann + Meg , ikke fungerer noe særlig. Nå spør jeg dere , hva kan være galt, og hvordan fikser jeg det? Dette her er krise, jeg er såpet inn og det finnes ikke varmt vann i huset. ( det som renner i vasken er Glovarmt) Hva gjør jeg? Hjelp. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Dusj i det kalde vannet... din mosadott! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Dusj i det kalde vannet... din mosadott! ps: husk å få stengt vannet i springen før du går på date! :wink: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Det er bare å hoppe inn i dusjen MEN tissen din kommer til å bli liten så prøv å ikke ha sex på den første daten da :wink: Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Men hvordan fikser jeg det? Hva er galt? Å dusje i Iskaldt vann blir den siste utveien! Hjelp... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Men hvordan fikser jeg det? Hva er galt? ring en rørlegger! Kurt foreks! Å dusje i Iskaldt vann blir den siste utveien! Hjelp... ta en hageslange og fest den i kranen der det varme vannet kommer ut! legg så hageslange opp i dysjen så spyler du deg med den og det kalde vannet fra dysjen! :wink: edit: husker du første bigbrother? de kunne kun dysje med varmt vann mellom 08.00-10.00! da tok de en balje med varmt vann fra springen og blandet den med dysjvannet! såg ut til å funke! Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 hehe, takk for tips. Det er altså ikke en sånn ting man kan fikse selv? Svarte... da må jeg vente til rørleggern kommer, og det blit jo ikke ikveld! hvor mye tror dere det kommer til å koste å fikse det? ! Vannet er ikke varmt lenger!? Nå sliter jeg noe jævlig her. Hvorfor meg?Hvorfor akk idag! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Stikk over til naboen og forklar problemet, og be om en dusj..? Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Stikk over til naboen og forklar problemet, og be om en dusj..? Jeg vurderte det nesten, men det blir for flaut.. -Hei, jeg skal på date ikveld, kan jeg får låne dusjen din? Dessuten må det fikses uansett. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Er du så jævla svett og illeluktende da? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 hmm, ikke si att dere hadde varmt vann i garderoba på skolen? i 3 år på u skolen har jeg dusja i kaldt vann 2-3 ganger i uka.. vi hadde nesten aldri varmt vann :-? og om vi hadde var det kun varmt vann så vi måtte vente til det ble iskaldt med mindre vi skulle bli kokt Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Er du så fordømte svett og illeluktende da? Du vet hvordan det er. Man føler seg mye diggere etter man har dusjet. ikke at jeg er så illeluktende, men jeg har allerede såpet meg inn! Nå mp jeg nesten gjøre ferdig jobben. PS Vi hadde varmt vann på skolen Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Er du så fordømte svett og illeluktende da? Dette her er krise, jeg er såpet inn og det finnes ikke varmt vann i huset. skal han stilla på date innsmurt i såpe? edit: du slo meg på målstreken asad Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Om han bare vil ha av såpa, kan han vel bare varme opp litt vann, og mekke litt på en klut og tørke av seg..? Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Om han bare vil ha av såpa, kan han vel bare varme opp litt vann, og mekke litt på en klut og tørke av seg..? Jeg vil få dusjet ordentlig :wink: Vet noen her hva som kan ha skjedd med vasken? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg vil få dusjet ordentlig :wink: Vet noen her hva som kan ha skjedd med vasken? Ja, jeg tror den ble ødelagt... ;p Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 når skal du møte denne dama da? begynner å bli litt seint på en jobb/skulekveld denne tråden har fått mangen svar utruli raskt! hehe Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 når skal du møte denne dama da? begynner å bli litt seint på en jobb/skulekveld denne tråden har fått mangen svar utruli raskt! hehe Vi skal møtes kvart over ti, har tatt meg fri-år fra studiene så det er lørdadskveld for meg idag ( responsen er jeg bare _takknemlig_ for!) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ta deg en tur til nærmeste idrettshall med dusjer i? Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Ta deg en tur til nærmeste idrettshall med dusjer i? har ikke så god tid, dessuten er det ikke noe i nærheten. dette her er noe slit... jeg takker for rask respons though! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå