Herr Brun Skrevet 15. august 2014 Rapporter Del Skrevet 15. august 2014 Til skospørsmålet: Ja, rund tupp. Alltid rund tupp. Kan godt være "slank" rund tupp, bowlingsko/klovnesko er ikke pent, men ikke firkantig tupp og ikke spiss. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 15. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2014 Da ble det sort dress hos House of Singles. Blir nok en dress til innen kort tid, så kan jeg ha en til mer festlige begivenheter og en til begravelser. Synes det var strålende service der, fin pakkepris når jeg kjøpte med sko og alt jeg trengte. Var innom flere steder, men helhetsinntrykket og viljen til å hjelpe gjorde at jeg landet på kjøp hos de. Bukse, skjorte og jakke blir også tilpasset, noe som ikke var like lett eller tok veldig lang tid hos noen av de andre. Blir som sagt en dress til om ikke så lenge. Tror jeg da går for en grå, lys men ikke for lys i fargen. Likte disse bedre enn marineblå, selv om også marineblå var veldig fint. Lenke til kommentar
sonicdeathmonkeys Skrevet 15. august 2014 Rapporter Del Skrevet 15. august 2014 Er ute etter ny dress selv. Hva endte prisen på? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Du får det nok billigere, men jeg landet på rett over 5000,- Synes faktisk ikke det var så gale når jeg jeg ser på hva jeg fikk med i prisen Trenger du ikke sko blir det jo straks rimeligere også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå