Sentenza Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Nå har jeg gjort det, iPhone 5-en min er ganske fucked up for å si det mildt. Jeg har nå prøvd i de siste timene på et desperat forsøk på å byttet iPhone 5 skjerm. Alt gikk galt, mistet en skrue til å holde fast skjerm-connectorene. Vet ikke om det gjør noe forskjell, uansett så skulle jeg skru den på igjen og den virker ikke. Skjermen starter ikke, alt er svart men det kommer en lyd gjentatte ganger. En "diiit" lyd. Jeg har prøvd å reconnecte skjermen to ganger, samme problem. Mitt forsøk på å spare 300 kr på å gjøre det selv gikk i vasken, og har nå en 5000 kr mobil ganske ødelagt. Hva burde jeg gjøre? Ender kanskje opp med å måtte kjøpe ny. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Burde heller betalt de 300 kronene, da butikken nok kan fikse det uten å ødelegge den. Har du sett på YouTube om hvordan å fikse skjermen? https://www.youtube.com/watch?v=YvAhWxZJpXA Endret 17. mai 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Forsøk å koble på den gamle skjermen igjen, se om den starter opp da. Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Henger meg på magnusalex sitt tips.Sjekk om den gamle skjermen fortsatt fungerer (hvis den fungerte i det hele tatt før du byttet den). Også nye deler kan være defekte Endret 17. mai 2014 av Molekylet Lenke til kommentar
Sentenza Skrevet 17. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Jeg byttet vel ikke så mye av selve skjermen. Overførte alt av LCD, Home-Knapp, kamera, øre-høyttaler osv. til den nye skjermen. Endret 17. mai 2014 av #Fidelio Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Så du byttet kun glasset og digitizer, med andre ord? Vedder en femmer på at du har skadet LCD flex eller noe annet i prosessen. Kjøp deg et display assembly hvor LCD allerede er montert. Sparer deg for mye frustasjon. Edit: http://www.epledeler.no/product.php?id_product=391 Endret 17. mai 2014 av magnusalex Lenke til kommentar
Sentenza Skrevet 17. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2014 Så du byttet kun glasset og digitizer, med andre ord? Vedder en femmer på at du har skadet LCD flex eller noe annet i prosessen. Kjøp deg et display assembly hvor LCD allerede er montert. Sparer deg for mye frustasjon. Edit: http://www.epledeler.no/product.php?id_product=391 Mulig. Men kjedelig å hive 1050,- kr oppå haugen for så at det ikke fungerer. Lenke til kommentar
Sentenza Skrevet 17. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2014 Hvis jeg heller selger den i nåværende tilstand, hvor mye tror du en av de som kjøper ødelagt iPhone vil være villig til å betale? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Umulig å si. 1500-2000 kr kanskje, maks. Prøv å få fatt i et knust assembly da vel, som du kan prøve med. Sikkert en eller annen som har noe sånt liggende. Lenke til kommentar
rullestol Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Koster ikke mer enn 250,- for et nytt assembly på eBay! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 ... bare vær obs på kvaliteten, så finnes det sikkert noen brukbare på eBay også. Finnes mye dritt også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå