AnonymDiskusjon Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hei, jeg sliter endel. Er mye lei meg, og mye pga ett forhold jeg er i. Føler jeg blir konstant skuffet å satt til siden og vil egentlig ut av forholdet. Problemet er at jeg ikke klarer dette. Det går bare ikke. Blir alltid så lei meg og går tilbake. Trenger noen å snakke med trur jeg, gjerne profesjonelt. Hvordan går jeg frem for å finne dette? Jeg er 19 år og holder til i Oslo. Anonymous poster hash: c8056...55e Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Du må egentlig bare ta deg i sammen og si det, det er letteste måten. Hvis du føler at du tenger noen å snakke med kan du søke litt på nett etter noen som kan hjelpe i nærheten av der du bor. Håper jeg hjalp litt Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2014 Du må egentlig bare ta deg i sammen og si det, det er letteste måten. Hvis du føler at du tenger noen å snakke med kan du søke litt på nett etter noen som kan hjelpe i nærheten av der du bor. Håper jeg hjalp litt Problemet er vel at jeg ikke klarer det. Hadde aldri trudd at jeg skulle være så svak, pysete og dum. hehe.. skal søke litt. Anonymous poster hash: c8056...55e Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Du man også prøven Kirkens SOS sin chat https://www.soschat.no/ eller telefon, 815 33 300. - Du må ikke være kristen for å bruke tjenesten. De har også god oversikt over andre tilbud som kan være til nytte for deg. Endret 16. mai 2014 av NoBo Lenke til kommentar
Karwan. Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Hei på deg du, Bor i Oslo jeg også ( Norges beste by, Ikke si det til noen da.. de kanskje blir sure) Men hvis du føler deg utstøtt i et forhold med jenta du er sammen med hadde jeg nokk dumpet henne.. ikke at det er lett, men hvis det ikke er mentalt bra for deg hadde jeg bare dumpet henne på flekken lettere en det er det ikke. skjønner at du har føleser for henne når du fortsatt er i et forhold med henne. hun må være jævla pen for min del hvis jeg blir utstøtt og alt sånn og FORTSATT være sammen med henne.. da tenker jeg meg noe sånn Jessica Alba eller Megan fox og for all del Mila Kunis varer for å fortsatt være sammen med henne. det eneste tipset jeg har for deg kjære venn er dump henne hvis du ikke klarer det. du kan alltid snakke med henne om dette, si til henne at dere burde finne på noe... bare dere to, som for eksempel kino, Film hos en av dere. en shopping runde ( det hørtes jævlig gay ut men det funker trust me. ) hvor dere kan handle og snakke sammen om dette. Lenke til kommentar
MartDesign Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Du må bare ta deg selv i nakken, gi det ett bitchslapp i trynet og sparke deg selv i ræva!Å være i ett forhold som bare gjør deg trist og lei er virkelig ikke sunt for deg!Du blir rett og slett fysisk og psykisk syk av det...Det rette og beste å gjøre er bare å dumpe denne personen, slettes fra alt som kan slettes fra, sørge litt, komme deg videre og lev livet!Du lever kun en gang, ikke kast det bort på noen som ikke verdsetter deg.Andre tipset jeg kan gi er å snakke med kjæresten din. Forklar hvordan du har det og prøv og ordne opp mellom dere to. Er personen verdt å ta vare på vil dere kanskje kunne finne en løsning.Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå