vesletun Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Hei er det noen her som hvet hvordan man får sett gratis thailansk tv her i Norge, Hvilken free billig free tuner må jeg kjøpe og hvillken grader(pososjon) er kanalene på .Så at di lå på.78.5°E stemmer det. Kan jeg klare meg med en parabol i viasat. eller må jeg bytte ut Lnb hodet. Ha null peiling på det der.Og da må jeg ha hjelp Endret 16. mai 2014 av vesletun Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Det er mye enklere å flytte til Thailand enn å se TV fra 78.5°E. Dvs det er ikke mulig å motta dette Europa hvis du ser på dekningskartene. Mulig det finnes andre alternativer, men det vet ikke jeg noe om... Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 17. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2014 Noen andre som vet om det går å få Thailand tv i Norge. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Via nett er det enkelt, men det er kanskje uaktuelt for ts, siden det er betal-løsninger!? Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Noen andre som vet om det går å få Thailand tv i Norge. Det fins ihvertfall to kanaler på Hotbird 13 gr øst som er enkelt å få inn. To naboer her i bygda ser masser på thai tv. Full liste her: http://www.lyngsat.com/freetv/Thailand.html Det kommer an på hvor du bor, men her (Telemark) kan jeg se satellitter fra 68,5g øst til 53g vest. Men så spørs det om de sender i min retning. Lyngsat gir svaret der. Men Hotbird er sterk og god i hele landet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå