Gjest medlem-321076 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hallo. Jeg kjøpte en pc av en kamerat bare til og ha som en ekstra pc. han hadde et XFX radeon 6950, ASUS p8p67 og 2 4gb rambrikker i pcn Jeg hadde et GTX560SE i min så jeg byttet dem om og rambrikkene, og puttet min ene 4gb i den, men nå som jeg har startet den og koblet alt opp, så kommer det opp at jeg må sjekke video signalet. har satt alt så fint opp så vis jeg slapp og sette alt tilbake og se om det funka, helst sluppet det. Så derfor hører jeg heller med dere om det er noe typisk som ikke funker eller ikke går i det hovedkortet. Takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Er RAM brikken du satte inn av samme type som de som var der eller hva? Og en annen ting, du bør ikke bytte skjermkort fra AMD til Nvidia uten å avinstallere AMD drivere først. Dessuten er vel 6950 og GTX 560 ganske lik i ytelse, tror faktisk at 560 yter dårligere enn HD 6950, så hvorfor du byttet, det skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå