Godtameg Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Ønsker å fjerne alt av hår på brystet og magen, ikke noe jeg trives med. Kom over dette tilbudet: http://letsdeal.no/deal/8841382 Jeg får 3 behandlinger for 3090,-kr. Ordinært pris per behandling er 3500,-kr Har lest flere steder at man må gå minst gjennom 6 behandlinger for å oppnå best mulig resultat. Det blir 3090,-kr + 3*3500,-kr = 13 590,- Noe jeg synes er veldig dyrt, selv om det fortsatt er på tilbud. Finnes det noe rimeligere? Eller er dette det beste jeg kan få? 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Er du jente? Hvor mye hår er det snakk om? 1 Lenke til kommentar
Godtameg Skrevet 16. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2014 Nopp, ikke jente. Det er snakk om en del hår når jeg først er mann ? Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Du kan jo investere i en slik : http://www.elkjop.no/INTERSHOP/web/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/ViewStandardCatalog-Browse?CategoryName=no_harfjerning_kvinner&CategoryDomainName=store-elkjop-ProductCatalog&SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26ContextCategoryUUID%3D0vOsGQV5d5cAAAFDjF42st6B%26discontinued%3D0%26online%3D1&SortingAttribute=ProductListPrice-desc Elkjøp ha hatt noen slike på søndagstilbud flere ganger. Lenke til kommentar
Godtameg Skrevet 16. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2014 Det er IPL, det brukes lys. det er langt ifra effektiv og lite sannsynlig at for det blir "permanent" ifølge flere kilder. Skulle ønsket det var en ordentlig laser for den prisen. 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Kan du ikke bare kjøpe to av det tilbudet så har du 6 behandlinger? Ellers var jo prisene de har i utgangspunktet veldig høy. Lenke til kommentar
Godtameg Skrevet 17. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2014 Det er dessverre max en deal per kunde. Sendte mail til dem for et forsøk, og fikk samme beskjed. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Slike apparater du kan kjøpe fra f.eks Elkjøp med lysbehandling gir deg ikke permanent hårfjerning. Det setter dermed hårene i "dvale" slik at du blir hårfri lengre. (Lest en del siden jeg så etter måter å fjerne hår på ryggen) Lest at ønsket resultat kan oppnås etter så mye som 2 år med behandlinger og du må holde deg omtrent helt borte fra sola + bruke solkrem med omtrent 50 faktor. Riktig hårfarge, og hudtype er også nødvendig. Endret 20. mai 2014 av The Catalyst Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 En deal per kunde, men kan du ikke kjøpe en i ett annet navn og gi det som gave til deg selv? Det står vel ingenting om at en ikke kan gi dette i gave etter kjøp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå