matte geek Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Jeg er litt nysgjerrig på hva dere andre her kom opp i til skriftlig eksamen (VGS). Gjerne skriv en kommentar på om du er fornøyd eller ikke og hva slags karakter du satser. Jeg går i VG3. Jeg kom opp i norsk HM (selvfølgelig), kjemi 2 og r2. Jeg er helt passe fornøyd. Jeg satser 5 på eksamene. Endret 16. mai 2014 av matte geek Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hei! Jeg går VG2 og kom opp i Spansk 2! Er egentlig godt fornøyd. Håpet på R1 skriftlig eller Spansk 2 skriftlig. Håpet på å unngå muntlig! Satser på 5 jeg også, men tror sjansene for 5 hadde vært større om jeg kom opp i R1, men men Lykke til, alle sammen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) I fjor kom jeg opp i Norsk (4), Matematikk R2 (5), Fysikk 2 (5) og Norskmuntlig (5). I vg2 kom jeg opp i Spansk 2 (2)............. Endret 16. mai 2014 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
ja takk Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Går i VG1 og kom opp i INGENTING. Er kjempefornøyd, siden alle de andre kom opp i engelsk. Jeg er ikke så flink i engelsk, så derfor er veldig fornøyd med det Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Hei! Jeg går VG2 og kom opp i Spansk 2! Er egentlig godt fornøyd. Håpet på R1 skriftlig eller Spansk 2 skriftlig. Håpet på å unngå muntlig! Satser på 5 jeg også, men tror sjansene for 5 hadde vært større om jeg kom opp i R1, men men Lykke til, alle sammen Jeg tror du får noe mellom stryk og 3. Det er jalla sensorer. Det er heller aldri vanlig at folk kommer opp i muntlig da det koster mer penger. Endret 16. mai 2014 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Det blir r2 og norsk hovedmål på meg. Får jeg 4 på begge ender jeg på 67.5. Oh yes. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hei! Jeg går VG2 og kom opp i Spansk 2! Er egentlig godt fornøyd. Håpet på R1 skriftlig eller Spansk 2 skriftlig. Håpet på å unngå muntlig! Satser på 5 jeg også, men tror sjansene for 5 hadde vært større om jeg kom opp i R1, men men Lykke til, alle sammen Jeg tror du får noe mellom stryk og 3. Det er jalla sensorer. Det er heller aldri vanlig at folk kommer opp i muntlig da det koster mer penger. Wow. Tusen takk. Du vet vel alt om mine spanskkunnskaper, så ja. Er vel bare å belage seg på en dritt karakter. Takk for oppmuntringa, dude! Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Går i VG1, kom ikke opp i noe skriftlig. :) Håper veldig på at jeg slipper muntlig og, vet ikke om det er større sjanse for å komme opp i muntlig enn å ikke komme opp i det :hm: Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Går i VG1, kom ikke opp i noe skriftlig. :) Håper veldig på at jeg slipper muntlig og, vet ikke om det er større sjanse for å komme opp i muntlig enn å ikke komme opp i det :hm: Det er 20 % sannsynlighet for å komme opp i vg1, enten det er muntlig eller skriftlig. Derfor er det større sannsynlighet for å ikke komme opp. Kom heller ikke opp i skriftlig, så satser på å ikke komme opp i muntlig heller. Endret 16. mai 2014 av Meridies Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hei! Jeg går VG2 og kom opp i Spansk 2! Er egentlig godt fornøyd. Håpet på R1 skriftlig eller Spansk 2 skriftlig. Håpet på å unngå muntlig! Satser på 5 jeg også, men tror sjansene for 5 hadde vært større om jeg kom opp i R1, men men Lykke til, alle sammen Jeg tror du får noe mellom stryk og 3. Det er jalla sensorer. Naa, jeg fikk 5 i tysk muntlig i 3. klasse, på arket til sensor sto det 6/5 med en sirkel rundt 5-tallet, fikk så vidt 4 i standpunkt, antar det skyldes at læreren "glemte" å rette siste tentamen for at den ikke skulle trekke meg ned. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hei! Jeg går VG2 og kom opp i Spansk 2! Er egentlig godt fornøyd. Håpet på R1 skriftlig eller Spansk 2 skriftlig. Håpet på å unngå muntlig! Satser på 5 jeg også, men tror sjansene for 5 hadde vært større om jeg kom opp i R1, men men Lykke til, alle sammen Jeg tror du får noe mellom stryk og 3. Det er jalla sensorer. Det er heller aldri vanlig at folk kommer opp i muntlig da det koster mer penger. Wow. Tusen takk. Du vet vel alt om mine spanskkunnskaper, så ja. Er vel bare å belage seg på en dritt karakter. Takk for oppmuntringa, dude! Jeg er ikke en dude, jeg er en doge. #hard2tame Hei! Jeg går VG2 og kom opp i Spansk 2! Er egentlig godt fornøyd. Håpet på R1 skriftlig eller Spansk 2 skriftlig. Håpet på å unngå muntlig! Satser på 5 jeg også, men tror sjansene for 5 hadde vært større om jeg kom opp i R1, men men Lykke til, alle sammen Jeg tror du får noe mellom stryk og 3. Det er jalla sensorer. Naa, jeg fikk 5 i tysk muntlig i 3. klasse, på arket til sensor sto det 6/5 med en sirkel rundt 5-tallet, fikk så vidt 4 i standpunkt, antar det skyldes at læreren "glemte" å rette siste tentamen for at den ikke skulle trekke meg ned. Det er ikke de samme sensorene i tysk og spansk, med mindre de spanske har slutta å rotte seg sammen er det fortsatt like vanskelig å få riktig karakter. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Går i VG1, og måtte jo selvfølgelig komme opp. I matte. Var så lite gira på dette nå, og hadde forberedt meg på å ta ferie, men får vel bare gjøre det beste ut av det. Noe annet enn 6-er ville vært skuffende. 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Går VG2 og har fortsatt ikke hatt eksamen på vidregående Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå