Viper_Block_50 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Er det noen som har erfaring med Operation Flashpoint og Radeon 9600PRO skjermkort. Vurderer å oppgradere maskina mi litt og da er 9600PRO et kort som står høyt på lista. Men Flashpoint er litt for viktig til at jeg kan risikere å få noe dårligere kvalitet enn det jeg får i dag med mitt Ti4200 kort. Så selv om dette er et litt dumt spørsmål, duger 9600PRO til Flashpoint? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Er det no vits i å bruke masse penger på å oppgradere fra ti 4200 til Ati 9600 pro da? Spar pengene et år til og bruk de da.. hvis ikke du har veldeig mye penger, eller GeForce kortet har sagt god natt.. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 ja. radeon 9600 pro duger til ofp. satans bra spill! Lenke til kommentar
Viper_Block_50 Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Mye penger har jeg dessverre ikke Så jeg lurte også på om det var noe poeng å oppgradere til 9600PRO så lenge jeg har et 4200 kort, noe av poenget med å oppgradere er jo at det skal bli vesentlig bedre ytelse. Men uansett hvilke spill jeg spiller så er det Flashpoint som er og blir det beste spillet, derfor er det det spillet som skal "bestemme" hva slags skjermkort det blir. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Mye penger har jeg dessverre ikke Så jeg lurte også på om det var noe poeng å oppgradere til 9600PRO så lenge jeg har et 4200 kort, noe av poenget med å oppgradere er jo at det skal bli vesentlig bedre ytelse. Som sagt over, så er ikke det mye vits i og oppgradere til Radeon 9600 PRO nå. Vent heller til det er litt nærmere til lanseringen av OFP 2, selv om det er lenge til. Du vil ikke få en stor ytelsesøkning av og oppgradere fra ti4200, men litt vil du merke. men som sagt: vent en stund til. Men uansett hvilke spill jeg spiller så er det Flashpoint som er og blir det beste spillet, derfor er det det spillet som skal "bestemme" hva slags skjermkort det blir. AMEN :wink: Lenke til kommentar
Viper_Block_50 Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 AMEN :wink: Den kommentaren der sier alt, jeg bøyer meg også i hyllest til OFP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå