Tullballj Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hadde bilen min inne på verksted i går fordi speedometeret ikke virker skikkelig. De kunne ikke finne noe feil så måtte komme dit å vise feilen til de. Når jeg kjørte hjem regnet det kraftig og plutselig flakset den ene vindusviskeren av. Kunne ikke se noen ting og holdt nesten på å kollidere. Spørsmålet er om det er en pussig sammenheng eller om de har måtte ta av viskerbladene for å komme til speedometeret? Høres såfall merkelig ut... Det er en 11 modell vw golf 6. Viskerne ble byttet for 6 mnd siden og har alltid sittet som et skudd. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Er nok tilfeldig ja. Har skjedd flere ganger med meg. Har siden sist det skjedde bare kjøpt viskere med "dobbel" lås. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 16. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2014 Trodde klipsene var "idiotsikker". Det er sånne som du bare trykker på en knapp og trer på. Slike rammeløse viskere. Må trykke ganske hardt for å få de av. Men, men... Av fløy den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå