oarnoy Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 En kompis av meg har kjøpt G5 1.8, og en Hyundai ImageQuest Q17 skjerm, men den funker dårlig i mac osx. Det kommer "no signal" når vi starter maskinen, ikke bilde. Vi kjører standard DVI, og har prøvd 2 forskjellige kabler. Vi har også prøvd VGA uten resultat. Men vi får bilde hvis vi kobler ifra når maskinen står på, og kobler til igjen igjen, men da går skjermen i 640*480 oppløsning, og det er bare 640 som går ann å velge. Jeg finner INGEN drivere på nettet til skjermen, bare PDF brukermanualer. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 har sett posten din og skal se på det i morgen. Se om jeg finner ut noe Finner ikke noe svar. Sorry. Har dessuten vært opptatt i dag. Råder deg til å kontakte leverandør Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 ok... ja, dette var merkelig. Jeg finner ingen info på produsentens side, bare brukermanualer. og det er en sånn typisk ubrukelig "problems" del der eneste rådet er å sjekke om kabelen er defekt. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 ta å ring butikken der du kjøpte den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå