Fjaslokt Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Som dere sikkert har fått med dere har jeg vann på det meste, også southbridge.. Noen som kan gi meg ett godt argument for ikke å selge denne blokken ? siden en passiv kjøleblokk har akkurat samme effekt og TVILER på at jeg får noe ekstra ytelse ut av dette ? kan jo evt lage en pelt kjølt GPU kjøles, ala "KALDT" som Arctic Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Kjente litt på Southbridge her om dagn (på en annens maskin) og den var så varm at jeg kunne ha brent meg. Men noe praktisk ytelsesøkning har det nok ikke på SB. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Au dæven , south bridgen var inni helvette varm Lenke til kommentar
llehsirK Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Min sb er vannkjølt. eneste som ikke er vannkjølt og varmt er minnet. ( som døde på fredag , rip mine twinmos brikker.) Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Min sb er vannkjølt. eneste som ikke er vannkjølt og varmt er minnet. ( som døde på fredag , rip mine twinmos brikker.) Da regner jeg med cd rom drev og psu er vannkjølt og mosfettene ! og du kjører vel overklokket siden twinmos brikkene døde! Lenke til kommentar
llehsirK Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Min sb er vannkjølt. eneste som ikke er vannkjølt og varmt er minnet. ( som døde på fredag , rip mine twinmos brikker.) Da regner jeg med cd rom drev og psu er vannkjølt og mosfettene ! og du kjører vel overklokket siden twinmos brikkene døde! cdrommen er ikke vannkjølt, har et kanske "kinky" oppsett så tror den blir vannskelig og vannkjøle. men du ga meg en ide. psu var vannkjølt i noen sek men jeg ødela den, nå ligger bare psuen løst i maskina, men tenkte gjøre den tett og ta transformator olje i den og la noen kobber rør tusle gjennom så den holder seg kjølig. Nei, kjørte ikke overklokket, kom tilbake til maskina og der var det bluescreen, maskina telte opp 1mb ram så rev ut den ene brikka. da funker maskina men er ustabil som pokker. mye minne krevende programm og jeg får bluescreen, får sende tilbake begge brikkene til komplett. håper bare de er kjappe Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Komplett kjappe ? Drømm videre.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Stakk nedom med min ram brikke til komplett-data/data kjeden her om dagen.. Fikk ny brikke på stedet Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Netthandelen og "butikken" er to forskjellige ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå