haakis Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har nettopp kjøpt et Olympus c750uz. På kameraet er objektivet (hvis det er det det heter det som kommet ut når man skrur det på) litt "løst". Man kan bevege det 0,5-1 mm fra side til side og frem og tilbake. Til dere andre som har dette kameraet. Skal objektivet være helt fast eller er det litt løst?? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Dette er vanlig på veldig mange kameraer, ikke bare C-750. MLW Lenke til kommentar
haakis Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Takk. Da slår jeg meg til ro med det. (Er ellers veldig fornøyd med kameraet.) Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har nettopp kjøpt et Olympus c750uz. På kameraet er objektivet (hvis det er det det heter det som kommet ut når man skrur det på) litt "løst". Man kan bevege det 0,5-1 mm fra side til side og frem og tilbake. Til dere andre som har dette kameraet. Skal objektivet være helt fast eller er det litt løst?? Det skal være litt løst (ihvertfall er det løst på alle utgavene jeg har sett eller hørt om), og det påvirker ikke bildekvaliteten. Uansett vil jeg anbefale å kjøpe en CLA4-adapter til å sette utenpå som beskyttelse, med et UV-filter. Da vil du ikke lenger merke at linsa er "løs", og du kan også lettere sette på ytterligere filter/linser/etc. Lenke til kommentar
Genic Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Linsa er litt løs/slarkete på min C700 også. Dette er normalt på Olympus C7x0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå