remerserr Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 er ikke helt enig med deg... at siemens er suksesfull på mange områder trenger ikke å bety noe for mobilene... og foresten siemens lager alt fra støvssugere,oppvaskmaskiner,strykehjern,el.tannbørster til pc'er... samsung, lg og panasonic,lager jo mye tv, og tvutstyr og mye av det samme som siemens gjør... jeg vil faktisk tørre å påstå at Samsung,lg og panasonic har så gode skjermer siden de er bra på disse områdene og har MYE erfaring, sebare på samsung sine lcd skjermer... de har virkelig gjort nytte i mobilene og pc'ne Det er mere positivt at firmaene har mye kunnskap på områdene på forhånd... Rart at sony ericsson ikke har dratt mye nytte av det, sony er jo store på digitale videokameraer og fotokameraer og har egentlig gode skjermer på disse (har noen eksemplarer her hjemme selv...) Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Molna har ennå ikke kommet med noe fornuftig på dette forum, og det er jo ikke vanskelig å forklare hvorfor. Han e jo så akterutseilt at har kun går for mixmasterprodusenten Siemens sine produkter.Hadde du vært en oppegående kar i bransjen så hadde det vært mer nyanserte innlegg du hadde kommet med. Hva forlanger du av en som er jobber for Siemens? Du forlanger vel ikke at han skal være partisk. Synd vi ikke har noen Club Nokia og Club Ericssons som kunne diskutert mot han :-) Men molna er en ressursperson på Siemens og det er bra. Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hva forlanger du av en som er jobber for Siemens? Her er kunnskapsnivået høyt ser jeg : Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Har enda ikke sett noe galt med min t610, har hattt den inne til flashing en gang i sommer. Hva slags feil burde jeg se etter? og burde jeg sende den inn til flashing igjen? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Har enda ikke sett noe galt med min t610, har hattt den inne til flashing en gang i sommer. Hva slags feil burde jeg se etter? og burde jeg sende den inn til flashing igjen? hæ? hva mener du skjønner ikke helt hva du snakker om her... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Om hvilke typiske feli ved mobilen jeg burde se etter. og er det sånn at man burde flashe den på nytt nå (har det kommet ny programvare til mobilen) siden i july? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Lurer litt på hva de legger i "sende på verksted". Om det er flashing, så var det jo latterlig dårlig research av NRK, men hvis det er faktiske tall, så er det jo sensasjonelt!!! :o Flashing ble også telt med her og 52% er et latterlig tall! Jobber i Telebutikken i Tønsberg og er av den oppfatning at alle produsentene har ca like mye feil ved seg. Rundt 10-15% tenker jeg. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 hvis den funker fint slipper du å sende den inn til flashing... det kan jo hende at mobilen blir sarva/ødelagt av oppgraderingen også da... Lenke til kommentar
OeO Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 av alle jeg kjenner med SE mobil, er jeg den eneste som har mobilen inne til reprasjon. Hvis SE kunne gått ut med hvor mange mobiler de har solgt, og hvor mange garantier de har betalt for kan jeg vedde med enhver på forumet her at den ikke er i nærheten av 50%. Syns det blir feil å si at en oppgradering av mobilen, for å få en raskere og bedre mobil, burde regnes som feil. Kan jo også si at 100% av simens sine mobiler med feil har feil da man kan alltid bruke statistikker på sin måte. bare å vite hvem man skal spørre, og hva man skal spørre om. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 hvis jeg har oppfattet d riktig så brukte jo elkjøp/lefdal/expert samme "regne" måte på alle merkene... men siden det har vært litt "småtrøbbel" med softwaren på t610 (skjermen fks.) så har SE kommet veldig dårlig ut av det..... de har garantert ikke verre statistikk på selve reperasjoner enn den svarte sauen blant flokken, Nokia : (og hvis noen blir sur pga. min komentar så bør de heller se på de fleste statistikkene som finnes, eller å spørre noen som jobber med reparasjo av mobilere, de sier at d er nokia som er verst... ) Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Noen nye artikler om dette emnet: http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article150494.ece http://digi.no/php/art.php?id=95115 Får håpe all media-oppstyret om denne saken får Nokia og SonyE til å skjerpe seg litt Ser det er mest småfeil med Nokia mens SonyE sliter med alvorlige feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå