Kurt Lekanger Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Vi har prøvd å finne svaret på ett av livets store spørsmål.TEST: Tabu Lumen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Synd de ikke helt har klart å få til et bra produkt. Da jeg først hørte om det var det første jeg tenkte "Do fucking want!" Lenke til kommentar
Shelfen Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Bruker selv LIFX pæren og denne funker veldig bra, men de har ikke utviklet så mye på software fronten enda og fjærnet ut de små bugsa de har, kommer snart GU10 spott pærer som kobler seg opp mot trådløse nettet uten bruk av en "Hub" og lar mobilen din styre alle pærene som du har grupert, enkelt å bruke men litt dårlig feedback fra pærene av og til. De skal også legge ut programeringsverktøy så alt blir opensource så da kan du sikkert ha en app som styrer en server hjemme som skrur på lysene for deg før du kommer hjem. Morro å ha grønn farge på pærene om natten, Jungle mode! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Her i huset kjører man Hue. Hvorfor? Vel, det enkle svaret er at kulhetsfaktoren sprenger alle grenser 1 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Dere burde ta en test av Philips Hue også! Har hatt Hue siden Januar, og er kjempefornøyd med det, gleder meg til Philips kommer med "bryteren" som man kan montere på veggen, så kan man bruke den til enklere innstillinger! 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Bruker selv LIFX pæren og denne funker veldig bra, men de har ikke utviklet så mye på software fronten enda og fjærnet ut de små bugsa de har, kommer snart GU10 spott pærer som kobler seg opp mot trådløse nettet uten bruk av en "Hub" og lar mobilen din styre alle pærene som du har grupert, enkelt å bruke men litt dårlig feedback fra pærene av og til. De skal også legge ut programeringsverktøy så alt blir opensource så da kan du sikkert ha en app som styrer en server hjemme som skrur på lysene for deg før du kommer hjem. Morro å ha grønn farge på pærene om natten, Jungle mode! Bare la være å kjøpe slik kvalitet: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg