myhken Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hei, har litt dilla på Indisk hvitløkskylling med Tandori saus og Raita. Pleier å kjøpe fra den lokale indiske restauranten nesten en gang per uke. Men så liker jeg jo å lage mat også, og tenkte at dette er noe jeg vil prøve å lage selv. Jeg fant denne oppskriften som virker som en god start... Likevel, på bildet ser ikke kyllingen så grønn å fin ut som den gjør på Indiske restauranter. Hvordan får de den så grønn? Har tenkt å lage dette på søndag, så om det er noe jeg må kjøpe inn så må jeg handle det i dag. Skal sies at jeg har kjøpt alt som står i den oppskriften + tandori saus + ting til raita. (nan brød er jeg ikke så fan av). Noen som vet? (vil f.eks all den grønne chilien jeg har kjøpt farge kyllingen?) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Lag en puré av en potte koriander og litt olje, så har du grønt. Her har du korianderpuré som jeg hadde i noe yoghurt. 1 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2014 Skal ha en liten bunt koriander i sammen med ca 10 grønne chilier, så om jeg bruker litt mer koriander så bør vel det kanskje hjelpe? Er vel grenser for hvor mye koriander jeg kan bruke før det kun smaker koriander også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå