Stian Aarr Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hei, Driver en gruppe der eg skulle ha fått printa ut en logo på noen refleksvester... Skal bruke logoen våres og tekst under: PRESSE skal hovedsaklig kunne brukes på flystevner for oss driver flyinteresse. Noen som har tips til noen enkle løsninger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Har sett bedrifter som driver med trykk av klær selger refleksvester med trykk. Så det i russetiden for noen år siden, samt på en byggeplass der jeg jobbet en sommer. Ville tatt kontakt med noen som holdt på med trykk på klær i nærheten.Om du allerede har vestene, og tenker å trykke selv på de så har jeg desverre ikke noe forslag. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Sjekk en lokal sportsbutikk som selger fotballdrakter, det kan godt hende at de har trykkeutstyr for å sette på navn og nummer på drakter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Mange i russeperioden som bruker denne siden. Godt trykk og rask levering EDIT: Du kan legge til egne logoer osv der. Husk å ha transparent bakgrunn på logoen, ellerså får du stygge hvite kanter.De fleste steder har sportsbutikker som trykker, ellerså er det mange alá "Trykk og reklame"-bedrifter som har trykkemuligheter. Endret 16. mai 2014 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå