pollyanna Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hei. Min datter har en HTC ONE som har ødelagt både mikrofon og høyttaler. Før jeg leverer den på service ønsker hun å ta vare på alle sms (mange) Er det mulig å overføre eller kopiere sms fra htc one til en pc? Takker for alle svar og tips Lenke til kommentar
War Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Bruker app jeg, sms backup+ Den laster alle sms til gmail-kontoen ^^ Får en egen sms-kategori. Det finnes hundrevis av apper. Endret 16. mai 2014 av War Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 16. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2014 Takker for svar Såg bra ut det. Er det mulig å kopiere til en mail konto, online.no? Eller er det mulig å ha to mail på pc? Hun bruker ikke gmailen, men kan kansje legge den inn på pc i tillegg. Visst hun har begge mail på pc, blir de da blandet, eller velger hun hvilken mail hun skal åpne? Takker for svar Er litt grønn på dette Lenke til kommentar
War Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Du kan beholde ditt gamle oppsett som før. www.gmail.com - logg inn her for sms. Kan jo opprette en konto kun for å ha backup av sms her. Grensesnittet blir da som en epost, man kan vidresende de, printe de ol. Man kan også få de ned på telefonen igjen om man bytter / tilbake fra service. Har satt min til å synke med wifi, kan bruke 3g også. Samme hva som skjer nå har jeg alltid meldingene mine. Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 16. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2014 Tusen takk for svar Da skal jeg prøve det ! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Når hun får tilbake telefonen (eller en ny android mobil) bruker du SMS backup+ igjen. Denne gangen resatorer du alle SMS tilbake til den nye android telefonen. Vips .... alt som før igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå