Joachim_F Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Bygd opp fra grunnen av for Xbox One.Microsoft annonserer Halo 5: Guardians Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Gledelige nyheter Bra de ikke gikk for en forhastet 2014 lansering! 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Konge nyheter! Gleder meg stort til dette. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Såpass lenge til det slippes. Utrolig lenge til et nytt Xbox One, men men godt jeg spiller på flere plattformer så blir ventetiden enda kortere. Jeg likte Halo 4 men synes Reach var faktisk bedre på noen områder. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Både Reach og 4 var helt konge syns jeg. Var særlig spent på soundtracket til Halo 4 ettersom Neil Davidge hadde fingrer med i spillet. Lydbildet var helt klart noe annet, men samtidig var det friskt og veldig,veldig bra i mine ører. Ikke minst var jo Bungie helt ute av bildet, men 343 Studios leverte sakene Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Vil nesten tro de slipper ut Halo 2 Anniversary til høsten siden Halo 5 ikke slippes før Q3-4 2015. Synes det er bra at de bruker litt tid på spillet, men vil overraske meg hvis det ikke blir sluppet ut et annet Halo spill i mellomtiden. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Håper de ikke lager COD i haloverden som de gjorde med forrige spill.. Er mest spent på om det kommer halo 2 anniversary Mange gode minner fra det spillet. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Både Reach og 4 var helt konge syns jeg. Var særlig spent på soundtracket til Halo 4 ettersom Neil Davidge hadde fingrer med i spillet. Lydbildet var helt klart noe annet, men samtidig var det friskt og veldig,veldig bra i mine ører. Ikke minst var jo Bungie helt ute av bildet, men 343 Studios leverte sakene Så enig, så enig! Halo 4 hadde en helt MESTERLIG kampanje og musikken var helt fantastisk. Elsket det nye lydbildet. O'Donnell's musikk er også konge selvfølgelig men 4 en frisk ny sound. 1 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Tror dette kommer til å bli en grafisk perle av de sjeldne. Halo 4 så jo ganske så bra ut og var utviklet til 360 1 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Om de skal få det til å SE pent ut er det kanskje ikke best på konsoll.. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Om de skal få det til å SE pent ut er det kanskje ikke best på konsoll.. Xbox One har nok mulighet til å levere ett pent Halo spill Det er klart at man kunne fått det enda bedre på en kraftig PC, men Halo er vel uansett forbeholdt konsoll opplevelsen. 1 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Om de skal få det til å SE pent ut er det kanskje ikke best på konsoll.. Xbox One har nok mulighet til å levere ett pent Halo spill Det er klart at man kunne fått det enda bedre på en kraftig PC, men Halo er vel uansett forbeholdt konsoll opplevelsen. Man trenger ikke en kraftig PC for å utkonkurrere den allerede utdaterte innmaten i de nye konsollene. 1 Lenke til kommentar
Sniperwolf Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Om de skal få det til å SE pent ut er det kanskje ikke best på konsoll.. Xbox One har nok mulighet til å levere ett pent Halo spill Det er klart at man kunne fått det enda bedre på en kraftig PC, men Halo er vel uansett forbeholdt konsoll opplevelsen. Man trenger ikke en kraftig PC for å utkonkurrere den allerede utdaterte innmaten i de nye konsollene. Men du må betale mye mer enn 4000kr. Er utrolig hva utviklere fikk presset ut av forrige generasjons konsoller. Det er The Last of Us, GTA5 og Halo 4 gode eksempler på. 3 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Om de skal få det til å SE pent ut er det kanskje ikke best på konsoll.. Halo 4 så fenomenalt ut og det på en konsoll fra 2005. Xbox One er nok mer enn i stand til å levere en fin visuell opplevelse. Tekniske detaljer er ikke noe alle vektlegger så lenge noe ser bra ut. Endret 17. mai 2014 av RadJostein 3 Lenke til kommentar
DickJustice Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Om de skal få det til å SE pent ut er det kanskje ikke best på konsoll.. Halo 4 så fenomenalt ut og det på en konsoll fra 2005. Xbox One er nok mer enn i stand til å levere en fin visuell opplevelse. Tekniske detaljer er ikke noe alle vektlegger så lenge noe ser bra ut. Kjempebra sagt Jostein. Da kan jeg bare si: I rest my case... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Man kan nok få det til å se bra ut, med lav oppløsning, og halveis framerate er det dog risiko for, men klarer man å for en gangs skyld få ut ett halo-spill som ikke er en oppskrytt middelmådighet gameplaymessig, det er det viktige her. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå