Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

kontant gym i oslo?

Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Hei hei.

Jeg vil spørre om noen her vet om gymsalen hvor man kan betale med kontant eller kort hver måned. Jeg har spørt er par sted og håpte at fitness 24/7 redder meg men de vil at man er 18 år og betaler med avtalegiro eller noe ( vet ikke egentlig hva det er jeg er ikke så flink i Norsk og er 16 ) ja så, vet noen her om gymsalen man ga være medlem av som har ikke gale priser ( var hos elexia for 6 måned ) og hvor du kan betale avansert eller der og da når de er lurt om deg uten binding og hvor 16-åring kan være medlem og?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg liker ikke at man må gi beskjed før han slutter å betale for hvem vet hvor lenge. Derfor liker jeg kontant på sånne ting. Kanskje har dårlig råd en måned og gym penege kunne redde meg men de trekkes automatisk og jeg sulter ... kanskje litt over spilt, men det er tenke bak det.

Lenke til kommentar

Har du bankkonto? Tror ikke de kan kreve at du betaler med avtalegiro (automatisk). Alternativet er at du får en giro hver måned, og må betale den selv innen forfallsdato.

Problemet er at de fleste treningsstudioer har bindingstid, enten et år, eller en måned etter at du sier opp. Dette gjør de nettopp for å sikre seg at du betaler selvom du trenger penger til noe annet.

Så, det du må se etter er treningsstudioer som tilbyr "Ingen bindingstid". Men du må nok likevel basere deg på å betale over nettbank.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Æsj ja... Det var så mye lettere i Estland, Betale for hvor mye du skal gå og du kunne betale i kontant eller hva du vil nesten ingen hadde bindingstid..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...