sparks Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har begynt å planlegge en liten casemod som skal få mitt nye Chieftec kabinett litt stiligere. Dette skal gjøres: Topp Det er kabinettet, på toppen skal jeg skjære ut et hull 80x80mm, der skal det først festes en slik grill: så skal jeg feste en rød(mørk) rund katode under slik at det lyser "stråler" ut av dette hullet, så feste en Papst 12dB vifte under. Bunn Her skal jeg feste rød(e) katode® på de nederste viftene i front slik at det lyser ut mellom de stripene i fronten (se bilde av kabinett).. - Har ikke flere ideèr men skal hvertfall gjør kabinettet stilig, på en billig måte, kom med flere ideèr! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Skal prøve å lage en modell av dette i Photoshop iløpet av kvelden! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Bygg ditt eget kabinett :wink: det gjør jeg, mer gjennomført det liksom Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Har jo nettop kjøpt nytt Og har verken tid eller penger til det.. Enda ? Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 har du dremel så kan du jo lage forskjellige figurer i døra og så sette inn et plexiglass....eller det som hadde vært tøft ville jo ha tatt et bilde fra nett og printet det ut (f.eks. bart simpson) klippet ut figuren og tegnet rundt det på kabinettet og skjært det ut med stikksag :smile: :smile: mvh NexteR Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Har ikke flere ideèr men skal hvertfall gjør kabinettet stilig, på en billig måte, kom med flere ideèr! Kast kabinettet, hold deg unna harry viftegriller. Mine tips til noe som er stilfullt Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ahh, endelig en _orginal_ casemod. sjekk litt rundt på worklogs forumet til www.bit-tech.net er det vel? der finner man mye inspirasjon. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 jaja.. blir det noe av dette stil-prosjektet da? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Det kommer Må bare få meg litt penger først.. Jeg oppdaterer dere ASAP Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Ahh, endelig en _orginal_ casemod. sjekk litt rundt på worklogs forumet til www.bit-tech.net er det vel? der finner man mye inspirasjon. Orginalitet og stilrent.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Hvis jeg virkelig tjener mye penger har jeg planer om å gjøre følgende: Kjøpe vindu til kabinettet, feste en etch, ikke en morsom, men som passer til kabinettet. Så skal jeg ta de brikkene til 5 1/2, skjære en 0,5 cm strek på midten av de (horisontalt), feste en rød katode bak så det lyser ut Hvis det funker som det skal vil det lyse ut av den "halvsirkelen" utapå cddøra på kabinettet.. Men dette er jo bare håp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå