Gå til innhold

Prosjekt "Stil"


Anbefalte innlegg

Har begynt å planlegge en liten casemod som skal få mitt nye Chieftec kabinett litt stiligere. Dette skal gjøres:

 

Topp

Tx-10bd.jpg

 

Det er kabinettet, på toppen skal jeg skjære ut et hull 80x80mm, der skal det først festes en slik grill:

LCFG80OL1.JPG

så skal jeg feste en rød(mørk) rund katode under slik at det lyser "stråler" ut av dette hullet, så feste en Papst 12dB vifte under.

 

Bunn

Her skal jeg feste rød(e) katode® på de nederste viftene i front slik at det lyser ut mellom de stripene i fronten (se bilde av kabinett)..

 

-

 

Har ikke flere ideèr men skal hvertfall gjør kabinettet stilig, på en billig måte, kom med flere ideèr!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du dremel så kan du jo lage forskjellige figurer i døra og så sette inn et plexiglass....eller det som hadde vært tøft ville jo ha tatt et bilde fra nett og printet det ut (f.eks. bart simpson) klippet ut figuren og tegnet rundt det på kabinettet og skjært det ut med stikksag :smile: :smile:

 

 

mvh NexteR

Lenke til kommentar

Hvis jeg virkelig tjener mye penger har jeg planer om å gjøre følgende:

 

Kjøpe vindu til kabinettet, feste en etch, ikke en morsom, men som passer til kabinettet. Så skal jeg ta de brikkene til 5 1/2, skjære en 0,5 cm strek på midten av de (horisontalt), feste en rød katode bak så det lyser ut :) Hvis det funker som det skal vil det lyse ut av den "halvsirkelen" utapå cddøra på kabinettet.. Men dette er jo bare håp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...