Joachim_F Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Men utviklerne vil snart vise frem mange nyheter.Storsatsningen The Division er utsatt Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Et ambisiøst prosjekt som forhåpentligvis planlegger å innfri forventninger ved å bruke litt mer tid på utviklingen. Med såpass mange lovende funksjoner er det naturlig mye hype rundt dette spillet, og med ekstremt lange 2 år fra kunngjøring til release er det fryktelig mye tid for å hype videre. 1 Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Er generelt drittlei spill, men The Division og Star Citizen er noe jeg virkelig gleder meg til. Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Gleder meg til å lukke bildører. 1 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Det kan du allerede i DayZ, så det er bare å slå seg løs! Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Har absolutt ingen problemer med å vente på The Division for at det skal bli bedre. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 mye hype rundt dette spillet, og med ekstremt lange 2 år fra kunngjøring til release er det fryktelig mye tid for å hype videre. Ekstremt lange 2 år? Ikke lengre enn GTAV, som enda ikke har blitt lansert på visse plattformer. DET spillet var hypet det. Jeg er glad dette blir utsatt, som regel er det nødvendig. Ubi tar de riktige grepene her og fullfører spillet før det slippes. Noe en viss EA/DICE skulle lært mye av, over et halvt år og fortsatt i beta. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå