abarhaugen Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hei jeg lurte på om noen var interesert i å lage designet til en webside jeg administrerer? http://www.tbraaten.com Dette er siden jeg trenger nytt design til. Krav til designet: ¤passe bra til selve poenget med siden. ¤Lett og laste opp ¤Slik at jeg bare kan fylle inn informasjon på sidene. ¤skal være laget for å kunne bruke i front page helst (går oxo dreamweaver) Viss noen er interesert i å lage dette for meg gratis, send svar på denne tråden.. Andreas Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 At siden trenger en ny design, finnes det iallefall ingen tvil om. Skal se om jeg får smurt i sammen noe i løpet av kort tid. Er en dreven MSFP bruker selv. Hvilken versjon bruker du? 2002 håper jeg... Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 ja trengs seriøst;) ja det er den jeg bruker ja, takk på forhånd da.. Lenke til kommentar
IroX Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 At siden trenger en ny design, finnes det iallefall ingen tvil om. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Laget ett kjapt og greit design, du får vurdere selv... (Det er en mouseover på menyen, den tar bare litt tid ) Link: www.tjeltazone.com/hw/tbas/ Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 skal si du laget d fort! :o Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 skal si du laget d fort! :o Var jo ikke det mest avanserte designet da... EDIT: Skrivefeil. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Synes designet var helt greit. Litt lysere font hadde dog vært å foretrekke. Måtte myse litt når jeg skulle lese teksten. Ikke så alt for mye kontrast mellom bakgrunn og tekst slik det er nå.. Prøv #C0C0C0 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Får håpe trådstarter leser forslagene i denne tråden da, da det er han som skal jobbe videre med den (om han ønsker det...) Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Var jo ikke det mest avanserte designet da... ja uansett d gikk ganske fort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå