LMH1 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Ser at Toshiba Satellite P50t-B-10K selges kun på netonnet.no Så jeg lurer på, er denne noe bra? En del sier at toshiba har gått en del ned på kvalitet, men vet ikke om det gjelder denne modellen. http://www.trustedreviews.com/toshiba-satellite-p50t_Laptop_photos har bare så vidt sett på tester, men finner ikke så mange som sier så mye om denne laptopen. Er også litt i tvil om den har 60 hz panel, so betyr man slipper problemer med displayport 1.2 som kan gi vanskeligeter å få full bilde (4k ultra hd) ved dvale? All erfaringer er til god fordel, skulle gjerne kjøpt denne på komplett eller elkjøp men siden de ikke tilbyr denne modellen ennå, så vil jeg sjekke litt før jeg bestemmer meg, siden er surt å betale 150-200 kr i frakt til netonnet om det blir åpenkjøp. Bruk blir vel litt spill og mest film i 4k, det ville nok vært en fordel om det fulgte med powerdvd 14 ultra, siden denne laptopen har blueray XL brenner. Endret 16. mai 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå