Odin11 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Kjøpte Sensei Raw musa for noen måneder siden, idag da jeg skulle skru på maskinen og etter noen minutter med bruk begynte plutselig DPI lyset og blinke konstant og musa reagerer ikke. Da jeg kobler den inn i pc'n kommer det frem: '' Windows kjenner ikke igjen denne enheten '' Reinstallet driveren til musa, men det hjalp ikke. Håper noen kan hjelpe meg, takk for svar! Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Den høres svært død ut, desverre. Men for å være på den sikre siden ville jeg prøvd samtlige USB-porter, kan også være selve porten som er problemårsaken, ikke musa. Test musa med en port som du vet fungerer med annet USB-utstyr (printer, webcam, tastatur, headset etc). Hvis musa fremdeles er like vrang så har du nok et mandagsprodukt. Da blir det garantisak, ta med musa dit du kjøpte den og forklar situasjonen, evt be dem prøve den på stedet Er det komplett eller annen nettbutikk er det bare å ta kontakt med kundeservice og forklare situasjonen så godt du kan, inkludert hva du har prøvd for å få musa til å fungere Jeg har en Sensei RAW liggende i en skuff som ekstramus/backup, den har virkelig blitt mishandlet over årene, vært i kontakt med både vegger, gulv, tak og knyttnever. Har aldri hatt problemer av slikt slag med den, eneste jeg har hatt behov for å gjøre er å åpne opp og rette på knappefjærer Har ikke hatt problemer med den i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå