Gå til innhold

Morrowind: Enchanted items

Anbefalte innlegg

Tenkte å begynne på ny i morrowind igjen nå. En stund siden jeg spillte d sist. (hadde en lvl 29 mage).

Tenker meg en fighter/mage type denne gang, som kjører heavy armor og long blade.

Mener å huske at et meget bra triks var å enchante et item med "open lock 100" for å komme inn på litt triksne plasser :)

Det jeg ikke husker er hvor mye d krever å enchante en slikt item. Er jeg nødt til å kjøre Intelligence som en av Main attributes for å bli god nok i Enchant tidlig i spillet? Eller kan jeg bare kjøre den gode gamle strenght/willpower?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som gidder svare :( ???

D er så stress å begynne å spille, for så å finne ut at du må begynne på ny når du finner ut at attributtene dine er helt messed up..

Virker jo som halve forumet sitter og spiller Morrowind, så noen MÅ jo ha peiling mener jeg?

Lenke til kommentar

eller enda enklere, bli litt flink i alteration og lag et 100-100 open spell.

Du trenger rundt 60 på skillen.

Og når du spiller wizard anbefaler jeg deg å laste ned en plugin som heter "fair magicka regen" som gjør at du regenerer mana over tid så du slipper å sove 27timer etter hver encounter, og en annen som heter "castreduce" som gjør at det blir billigere å caste spells når du er mer skilled, er litt must hvis du skal klare deg som mage i høyere levels.

Lenke til kommentar
Tenkte å begynne på ny i morrowind igjen nå. En stund siden jeg spillte d sist. (hadde en lvl 29 mage).

Tenker meg en fighter/mage type denne gang, som kjører heavy armor og long blade.

Mener å huske at et meget bra triks var å enchante et item med "open lock 100" for å komme inn på litt triksne plasser :)

Det jeg ikke husker er hvor mye d krever å enchante en slikt item. Er jeg nødt til å kjøre Intelligence som en av Main attributes for å bli god nok i Enchant tidlig i spillet? Eller kan jeg bare kjøre den gode gamle strenght/willpower?

Takker for svar!

Hei, for å enchante noe med open 100 så trenger du trolig enorm enchant level eller meget høy inteligens, du kan betale for det i mage guild, men det koster seriøst med gryn 20.000 eller mer.

Men det er en god idee, bruk en ring eller en amulett og en grei soulgem, tenger ikke noe veldig kraftig som golden saint, en scamp skulle sansynligvis holde, men prøv noe kraftigere. Du kommer ikke til å bruke denne så ofte som et våpen.

---

Et explorit i spillet er at du kan lage posjoner med fortify inteligence.

Du trenger et alkemisett og to indegrienser med fortify inteligence effekt.

Jeg pleier å bruke en an prestene i Imperial Scrine wolverine hall, rett under mage guild.

Lag 5-10 fortify inteligence posjoner og drikk dissse, se at inteligensen går opp. Kjøp mer og gjenta, du ser at de nye posjonene er kraftigere.

Drikk denne og gjenta. Når du passerer en inteligens på 1000 går det fortere og du ser også et de begynner å bli vært en god del også. :D

Når du kommer opp i 50-60.000 i inteligens er det liten grunn til å fortsette. Lag noen posjoner for å senere bruk og spar noen for å slippe å gå igjennom helle denne prosessen når du skal lage flere.

Du kan nå enchante hva du vil og du kan i tillegg kaste vanvittig mye magi, selv om inteligensen din i utganspunget var 30.

Advarel ikke lag fortyfy strength eller speed når du er så smart.

Kan være fristene men du vil bli så sterk at du knekker alle våpen og så rask at du ikke klarer å stoppe forran dører, efektene varer i dagevis, real time. har prøvd selv :oops:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...