AnonymDiskusjon Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Jeg er en gutt som går på ungdomsskolen, og liker ei jente veldig godt. Vi har alltid hatt et godt forhold og tullet mye. Men etter at jeg i fjor spurte henne om å gå på skoleballet, og hun svarte nei, fordi hun ikke kunne, hår forholdet blitt litt mer anstrengt. Nå har det sakte, men sikkert blitt bedre, men fortsatt ikke like bra som før. Hva burde jeg gjøre for å få et like godt forhold? Og hvordan skal jeg bli sammen med henne? Anonymous poster hash: 8bb4f...e09 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) finnes ikke noe fasit-svar på hvordan man blir sammen med en jente. Det er flere faktorer som spiller inn. Noen passer ilag, andre passer ikke ilag. Man bør ikke stresse etter å bli ilag med jenter, man bør heller få mange jentevenner og ta ting som det kommer. Endret 16. mai 2014 av Skipstrixy 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Vær ærlig med henne om hva du føler. Dersom hun ikke føler det samme så svelger du den kamelen og går videre. Life goes on. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2014 Jeg er en gutt som går på ungdomsskolen, og liker ei jente veldig godt. Vi har alltid hatt et godt forhold og tullet mye. Men etter at jeg i fjor spurte henne om å gå på skoleballet, og hun svarte nei, fordi hun ikke kunne, hår forholdet blitt litt mer anstrengt. Nå har det sakte, men sikkert blitt bedre, men fortsatt ikke like bra som før. Hva burde jeg gjøre for å få et like godt forhold? Og hvordan skal jeg bli sammen med henne? Anonymous poster hash: 8bb4f...e09 Hun kunne ikke fordi hun ikke skulle på ballet, eller fordi hun ikke kunne gå med DEG på ballet? NÅr du tar det første steget og hun ikke svarer, så er det somregel fordi hun ikke liker deg som noe annet enn en venn..... Anonymous poster hash: 5e915...67a Jeg er en gutt som går på ungdomsskolen, og liker ei jente veldig godt. Vi har alltid hatt et godt forhold og tullet mye. Men etter at jeg i fjor spurte henne om å gå på skoleballet, og hun svarte nei, fordi hun ikke kunne, hår forholdet blitt litt mer anstrengt. Nå har det sakte, men sikkert blitt bedre, men fortsatt ikke like bra som før. Hva burde jeg gjøre for å få et like godt forhold? Og hvordan skal jeg bli sammen med henne? Anonymous poster hash: 8bb4f...e09 Hun kunne ikke fordi hun ikke skulle på ballet, eller fordi hun ikke kunne gå med DEG på ballet? NÅr du tar det første steget og hun ikke svarer, så er det somregel fordi hun ikke liker deg som noe annet enn en venn..... Anonymous poster hash: 5e915...67a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2014 Hun spilte håndballturnering den helgen. Tre andre jenter i klassen gjorde også det, så hun løy ikke. Anonymous poster hash: 8bb4f...e09 Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Du burde snakke ned henne. Uansett hvor fordømt vanskelig det er så tar du henne med deg et sted. " jeg må snakke litt med deg" Gå hvor dere får litt privatliv. Spør om hva hun egentlig føler for deg og hva hun egentlig tenker om forholdet deres. Bedre å vite det nå enn senere. Si hva du føler for henne og at du virkelig vil fortsette og være sammen med henne. Si du spør fordi du er usikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hvis dere er gode venner å gjør ting sammen ofte, så inviter henne på en date. Du trenger ikke kalle det en date, men poenget er at det ikke er noe unaturlig å dra ut å gjøre noe sammen. Men hvis du kler deg fint, spanter en middag og ser en film hos en av dere etterpå blir det fort litt mer "kosestemning" enn det er til ellers. Ikke prøv deg på noe mer lureri en en god armkrok å ligge i, og et lite kyss. Ta ting derfra Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2014 Takk for tips! Jeg har hørt at jenter vil ha en "bad guy"-type, som er vanskelig å få tak i. Når jeg flørter pleier jeg generelt bareå smile og være snill. Burde jeg endre det? Anonymous poster hash: 8bb4f...e09 Lenke til kommentar
darket Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 du må være veldig klar for å bestemme og legge føringen, er du ikke klar på dette så kommer du ingen vei.. å stå der å smile ender med at du står der alene Lenke til kommentar
this_is_she Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Takk for tips! Jeg har hørt at jenter vil ha en "bad guy"-type, som er vanskelig å få tak i. Når jeg flørter pleier jeg generelt bareå smile og være snill. Burde jeg endre det? Anonymous poster hash: 8bb4f...e09 Nei, det burde du ikke. Vær deg selv Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Burde jeg alliere meg med en av venninne hennes? Vedkommende er en god venn av meg også. Eventuelt hvordan? Anonymous poster hash: 8bb4f...e09 Lenke til kommentar
ilouises Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hvis hun føler det samme og dere passer sammen, vil det gå bra uansett.Fortell henne hva du føler. Det høres ut som om dere er gode venner, og hun vil sikkert sette pris på at du forteller henne det uavhengig om hun føler det samme eller ikke. Lykke til! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Takk! Så det blir ikke kleint om jeg får et nei? Jeg hadde jo kanskje tatt det som en kompliment, men jeg vet ikke ... Anonymous poster hash: 8bb4f...e09 Lenke til kommentar
ilouises Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Takk! Så det blir ikke kleint om jeg får et nei? Jeg hadde jo kanskje tatt det som en kompliment, men jeg vet ikke ... Anonymous poster hash: 8bb4f...e09 Det kan hende det blir litt rart, men er hun en god venn så finner dere ut av det. Du må nesten bare gjøre det du føler er rett, du kjenner henne best og bare du vet nøyaktig hvordan situasjonen er mellom dere. Men for all del, IKKE forandre deg til "bad boy" for å få en jente, vær deg selv så får hun like deg som du er eller la være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå