Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Datingsider for "gamere"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor vil du bare ha gamerchick?

Jenter som driver med spill har også ofte andre interesser/hobbier som ikke er "festing, yolo og shopping". Tro det eller ei, noen gutter liker jenter som ikke kun sitter å tar selfies hele dagen.

Anonymous poster hash: 68422...8b2

Du kommer langt med en slik holdning.

• Liker 3
Lenke til kommentar

huff, nei nei. Nok latter for min del. Gamer chicks er ikke helt min greie.. Heller nok mot selfie chicks da ja....! Dataspillene mine vil jeg gjerne ha i fred!

Lite kult når kjerringa di er pissed off fordi du drepte henne på Minecraft (South Park)... Finnes jo faen meg nok å krangle om liksom :rofl::rofl::rofl:

Endret av Skipstrixy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor vil du bare ha gamerchick?

Jenter som driver med spill har også ofte andre interesser/hobbier som ikke er "festing, yolo og shopping". Tro det eller ei, noen gutter liker jenter som ikke kun sitter å tar selfies hele dagen.

Anonymous poster hash: 68422...8b2

*Gisp* gjør de det?! Det hadde jeg aldri trodd!

Vel, jeg og eksen min var sammen i 3 år og begge gamet. Var sjelden krangling og enda sjeldenere de var spillrelaterte. Jeg var dog meget skuffet over at han aldri ville la meg få prøve å spille online via accounten hans (hadde ikke egen) selv om det var i spill jeg var god i. Han sa det ikke ville føles riktig at jeg spilte i hans navn og at han var redd jeg skulle fucke opp ting. Syntes det var litt kjipt. Følte det var en litt egoistisk greie. Er alle gamer-boyz egoistiske?

Selv anser jeg meg som ferdig med gamere. Det blir kjedelig etter en tid når man aldri vil gjøre noe annet eller finne nye hobbier. Pluss gamere fucker ofte opp døgnrytmen sin og er deprimerte og arbeidsledige. OFTE - ikke alltid. Det blir kjedelig etter en tid.

Lykke til.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Vel, jeg og eksen min var sammen i 3 år og begge gamet. Var sjelden krangling og enda sjeldenere de var spillrelaterte. Jeg var dog meget skuffet over at han aldri ville la meg få prøve å spille online via accounten hans (hadde ikke egen) selv om det var i spill jeg var god i. Han sa det ikke ville føles riktig at jeg spilte i hans navn og at han var redd jeg skulle fucke opp ting. Syntes det var litt kjipt. Følte det var en litt egoistisk greie. Er alle gamer-boyz egoistiske?

Selv anser jeg meg som ferdig med gamere. Det blir kjedelig etter en tid når man aldri vil gjøre noe annet eller finne nye hobbier. Pluss gamere fucker ofte opp døgnrytmen sin og er deprimerte og arbeidsledige. OFTE - ikke alltid. Det blir kjedelig etter en tid.

Lykke til.

Hvordan kunne du være god i ett spill som du ikke hadde konto til? Det sagt ser det ut som du har vært uhelig med de gamere du har truffet, mange av oss lever ett normalt liv ved siden av spillingen. Og vi kjøper seff spill og egen konto til de damene vi er sammen med.

Gamere gir damene en egen konto så de ikke kan ødelegge noe på hovedkontoen, på samme måte som menn alltid har hatt en "konebil" for å unngå skader på hovedbilen.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Som eksgamer kan jeg si at det første steget for å skaffe seg dame som gamer må være å droppe gamingen. Jeg synes det var artig å reise rundt på LAN-parties og slikt før i tiden, og ingenting var kjekkere enn overnattingshelger hos kompiser med PCene i tiden før bredbånd ble vanlig. Det var stas den gangen. Men det som skjer når man spiller seriøst er at man blir for isolert og dedikerer for mye tid til noe man ikke får noe igjen for. Jeg har sløst vekk mangfoldige timer av livet mitt på WoW, men tiden gikk og heldigvis ble jeg etter hvert drittlei av å game, og fant ut at det var på tide å prøve å bli voksen. Jeg fant ut at jeg ikke lengre var interessert i å leve det samme runkelivet jeg hadde levd, og etter jeg klarte å løsrive meg fra avhengigheten, innser jeg hvor mye jeg har gått glipp av. Jeg kan fortsatt være med på en runde eller to i et eller annet spill, men det der med å skulle bli best og å dedikere tid til spilling er det helt slutt på. Nå er det mer sånn siste prioritet av tidsfordriv.

Eneste som er dumt nå er at de vennene jeg har stort sett er gamere, og mens jeg selv føler jeg vil litt videre i livet, så merker jeg hvor tafatte og vanskelige de er å få med på ting. De bryr seg ikke om noen ting av det som skjer utenfor husets fire vegger, eller utenfor skjermens fire kanter for den del. Det var en helg vi drev og spilte, det var knall vær, og jeg foreslo at vi kunne grille for å gjøre *litt* mer ut av dagen enn å slenge en grandis i ovnen. Men tror du de ble med ut i solen? Neida, det var mer sånn "gidder noen å springe ut og se at ikke burgerene blir svidde?" Men de kan jo ikke noe for at de ikke ble med ut, persiennene var jo stengt igjen for at han ene ikke skulle få sollys på skjermen, så da hadde de jo ingen måte å vite hvor bra været var ute.

Nå som jeg selv er lei av å spille men fortsatt har gamingvennene mine, forstår jeg veldig godt hvorfor jeg aldri har hatt dame med den livsstilen jeg har levd for å si det sånn. Jeg ser nå hvor ambisjonsløst og tafatt det er. Skulle ønske det kunne gå opp et lys for kompisene mine etter hvert, men jeg kan jo ikke tvinge dem, og må jo ta vare på de vennene jeg har.

• Liker 2
Lenke til kommentar

er selv en gamer, men jeg kunne aldrig hatt en jente som er gamer, det er liksom ikke en jente ting, Selv om jeg hater Shopping,ta selfies og alt sånt så er det veldig mye bedre når man har dama si med seg. det jeg mener er jo at en normal jente med de intressene en normal jente har er jo det helt flott! skjønner ikke hvorfor alle gutter drømmer om en deilig dame som sitter å spiller leauge of legends 24/7, det virker bare jævlig avsosialt og surt.

Jenter er ikke ment for spilling hvis du spørr meg, mener at de skal ha det sosiale i seg ved å dra deg med på shopping,kino,fester også videre, det som er gøy og sosialt vise frem kjæresten sin. istedet for å sitte sammen med henne foran en skjerm 90% av dagen og spille Leauge of Legends.

jeg håper du snart inser at gaming er bortkastet tid ( selv om jeg gamer sånn 4-5 timer per dag, og fordi jeg ikke har dame så har ikke så jævlig mye annet å gjøre eheh) men det sosiale ved å ha dame er det man skal lete etter man vill ikke ha en avsosial dame som sitter forran en pc skjerm 8-9 timer per dag. jenter er noe spesielt, det er de som skal dra deg med ut på byen,dra deg med på shopping også videre, en sånn jente skulle jeg ønsket å ha som tar meg med ut å vill gjøre ting. dra meg fra pc skjermen selv om jeg har en jævla slapp dag og ikke orker en dritt så skal hun motivere meg til å gå ut på byen med henne.

med andre ord så mener jeg at jenter de burde ikke game det er gutter som skal det og jentene skal tvinge deg ut av den jævla spill verdenen og in til realiteten for en dag kommer du til å takke henne og du kommer til å se hva du har gått glipp av mens du har sittet inne de 5-6 årene forran pc skjermen og spilt WoW,LoL,CS også videre.

+ det kan være litt flaut om du spiller med dama og hun får bedre stats en deg..... og jeg spiller ikke LoL ( Leauge of legends,) spiller C.S(counter strike )

• Liker 1
Lenke til kommentar

er selv en gamer, men jeg kunne aldrig hatt en jente som er gamer, det er liksom ikke en jente ting, Selv om jeg hater Shopping,ta selfies og alt sånt så er det veldig mye bedre når man har dama si med seg. det jeg mener er jo at en normal jente med de intressene en normal jente har er jo det helt flott! skjønner ikke hvorfor alle gutter drømmer om en deilig dame som sitter å spiller leauge of legends 24/7, det virker bare jævlig avsosialt og surt.

Jenter er ikke ment for spilling hvis du spørr meg, mener at de skal ha det sosiale i seg ved å dra deg med på shopping,kino,fester også videre, det som er gøy og sosialt vise frem kjæresten sin. istedet for å sitte sammen med henne foran en skjerm 90% av dagen og spille Leauge of Legends.

jeg håper du snart inser at gaming er bortkastet tid ( selv om jeg gamer sånn 4-5 timer per dag, og fordi jeg ikke har dame så har ikke så jævlig mye annet å gjøre eheh) men det sosiale ved å ha dame er det man skal lete etter man vill ikke ha en avsosial dame som sitter forran en pc skjerm 8-9 timer per dag. jenter er noe spesielt, det er de som skal dra deg med ut på byen,dra deg med på shopping også videre, en sånn jente skulle jeg ønsket å ha som tar meg med ut å vill gjøre ting. dra meg fra pc skjermen selv om jeg har en jævla slapp dag og ikke orker en dritt så skal hun motivere meg til å gå ut på byen med henne.

med andre ord så mener jeg at jenter de burde ikke game det er gutter som skal det og jentene skal tvinge deg ut av den jævla spill verdenen og in til realiteten for en dag kommer du til å takke henne og du kommer til å se hva du har gått glipp av mens du har sittet inne de 5-6 årene forran pc skjermen og spilt WoW,LoL,CS også videre.

+ det kan være litt flaut om du spiller med dama og hun får bedre stats en deg..... og jeg spiller ikke LoL ( Leauge of legends,) spiller C.S(counter strike )

Hahah! Jeg hadde aldri giddet å sett på en som mener at jenter ikke skal spille. Håper ikke du går rundt å sier dette høyt. For da er det ikke rart du er singel.

Lenke til kommentar

Hvis man er over gjennomsnittet interessert i noe, uansett hva det er, og bruker mesteparten av fritiden på det, er det nok best om partneren har noenlunde samme interesse hvis forholdet skal ha noen fremtid. Derfor går jeg utfra at TS kun vil ha en "gamerchick".

Lenke til kommentar

Hvis man er over gjennomsnittet interessert i noe, uansett hva det er, og bruker mesteparten av fritiden på det, er det nok best om partneren har noenlunde samme interesse hvis forholdet skal ha noen fremtid. Derfor går jeg utfra at TS kun vil ha en "gamerchick".

Tja. Hvis begge har forskjellige tidskrevende hobbyer, går det greit også. Da kan de jo bruke tiden på hobbyen sin når partneren gjør det samme. Det er nok avgjørende likevel at de finner tid til hverandre for å pleie forholdet også. :)

Lenke til kommentar

Han sa det ikke ville føles riktig at jeg spilte i hans navn og at han var redd jeg skulle fucke opp ting. Syntes det var litt kjipt. Følte det var en litt egoistisk greie.

"Babe... This whole "me and you, stereo type- gaming"-thing does not feel right to me longer.. You can no longer play with my online account babe... with my nick name.. I'm so sorry babe, Dragooonl0rd378 is my online character, not yours!

What if you fuck something up babe? I do not say that you will, but the chances you fucking things up are there babe... And what will my online R-tard friends think of me then? NOOOOO!!! I'm afraid I can't accept that babe, I'm so sorry. Don't get upset babe plz.. We can make your own online account. You know... I do love you babe. Well at least I love to do the video game stuff with you.."

Skjønner godt du er ferdig med gamere :):hmm:

Endret av Skipstrixy
Lenke til kommentar

Hahahah! Jeg vet ikke om jeg var uheldig:) de fleste gamere jeg kjenner er nettopp sånn. Bruker fritiden sin kun på å spille og så døgner på helg. Han spilte hovedsaklig BF på helg. Jeg likte mer spill ala GTA, Red Dead Redemption og Skyrim. Så vi spilte ikke "ilag" sånn sett. Men han likte at jeg spilte da, selv om det var noe jeg gjorde mest i perioder.

Uansett er det jo ikke en veldig sunn hobby. Finnes mye bedre å ta seg til. Har ingenting i mot gamere, men tror jeg dropper å innlede forhold til dem flere ganger. :p det ble kjedelig etter en tid.

Og nei, jeg synes ikke shopping, fyll eller selfies er morsommere enn spilling. Jeg kan telle på hendene hvor ofte jeg var ute når jeg hadde type.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...