Gå til innhold

Forskjell på butikksjampo og frisørsjampo?


Anbefalte innlegg

God kveld :)

 

Jeg har alltid brukt butikksjampo. Nå er jeg fristet til å prøve frisørsjampo.

Spør hver gang jeg klipper meg om det er forskjell. Alle frisørene har sagt at det er forskjell. Det som går igjen er at ofte så er sjampo i butikk veldig utvannet. Frisørsjampo innholder mindre vann .

 

Hva bruker dere? Synes dere det er forskjell?

 

Noe å anbefale?

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker tv2 hjelper deg gjorde en test. Det er den du har linket til.

 

Etter å ha lest en god del på nettet ser jeg at mange anbefaler frisørsjampo fordi den holder lenger. Samtidig mener de også at den er mye bedre for håret.

 

Kanskje jeg skal dra ned til frisøren å spørre? Finne en sjampo å sjekke om jeg merker forskjell.

Lenke til kommentar

 

Husker tv2 hjelper deg gjorde en test. Det er den du har linket til.

 

Etter å ha lest en god del på nettet ser jeg at mange anbefaler frisørsjampo fordi den holder lenger. Samtidig mener de også at den er mye bedre for håret.

 

Kanskje jeg skal dra ned til frisøren å spørre? Finne en sjampo å sjekke om jeg merker forskjell.

 

 

Holder lenger? På hvilken måte?

Lenke til kommentar

Det er nok ikke stor forskjell på frisørsjampo og butikksjampo. Likevel blir jeg vanligvis svært fornøyd hvis jeg går for noe frisøren min anbefaler, og jeg vil våge å påstå at det ikke bare er selvbedrag. Jeg tror det har sin årsak i at produkter passer til forskjellige typer hår, og at en god frisør har kompetanse til å finne noe som passer. I tillegg er gjerne frisørsjampo drøyere. Prisforskjellen per vask blir ikke stor om man klarer å begrense seg.

Jeg vet i hvert fall at om jeg vasker håret med first price, blir det som en haug spagetti noen har glemt å ha smør oppi. Sammenklistret og ekkelt. Disse testene som påstår at det er akkurat det samme er vel uansett av typen "klikk.no leser varedeklarasjoner".

Lenke til kommentar

 

 

Husker tv2 hjelper deg gjorde en test. Det er den du har linket til.

 

Etter å ha lest en god del på nettet ser jeg at mange anbefaler frisørsjampo fordi den holder lenger. Samtidig mener de også at den er mye bedre for håret.

 

Kanskje jeg skal dra ned til frisøren å spørre? Finne en sjampo å sjekke om jeg merker forskjell.

 

 

Holder lenger? På hvilken måte?

 

Du kan bruke mindre sjampo når du vasker håret, slik at en flaske vil holde lenger enn butikksjampo.

Lenke til kommentar

 

 

 

Husker tv2 hjelper deg gjorde en test. Det er den du har linket til.

 

Etter å ha lest en god del på nettet ser jeg at mange anbefaler frisørsjampo fordi den holder lenger. Samtidig mener de også at den er mye bedre for håret.

 

Kanskje jeg skal dra ned til frisøren å spørre? Finne en sjampo å sjekke om jeg merker forskjell.

 

 

Holder lenger? På hvilken måte?

 

Du kan bruke mindre sjampo når du vasker håret, slik at en flaske vil holde lenger enn butikksjampo.

 

alt i alt er nok butikksjampo billigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...