Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå frem når man skal ha sex

Anbefalte innlegg

Hei! det har seg slik at "typen" min kommer hjem fra utenlandstjeneste om ikke så veldig lenge, og han har da vært der i ca et halvt år. Det er altså et halvt år uten sex.

Han har sagt til meg at han er veldig sexfrustrert og jeg har gitt uttrykk for at det skal vi gjøre noe med når han kommer heim. Spørsmålet går da mer til gutta. Hvordan ville dere at jenta skulle ha behandla deg når du kom heim etter så langt opphold? ser jo for meg at han vil komme ganske fort så vet ikke om det er å foretrekke å gå rett på sak med knulling eller suging.

Vil da selvfølgelig ha særriøse svar, tenker jeg vil gjøre det best mulig når vi først møtes igjen :-) vi er da ikke sammen, har bare rota en del tidligere så vet ikke så mye om hva han ville ha foretrukke..

Anonymous poster hash: c23bc...984
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seriøst? Er han så frustrert får han bare dra laksen som alle andre. Jeg gir blaffen i hvor lenge jeg har vært borte fra dama. Når vi møtes igjen er det fordi jeg vil møte henne, og ikke fordi jeg vil ha sex med noen snarest.

Men om du faktisk er seriøs er det enkleste å snakke med ham. Det er kun dere to som vet hva dere vil.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor dette skal være en sak, behandle ham som du (forhåpentligvis) ellers ville gjort. Ønsk ham velkommen hjem, og ta ting som de kommer. Er det noe jeg misforstår her?

Han vil sannsynligvis gå raskt "på sak" som du nevner, om dette er i orden for deg kan du vel bare la han gjøre det? Kommunikasjon er som alltid nøkkelen.

Om han kommer raskt gjør vel ikke det noe, krever gjerne litt trening å få utholdenheten tilbake :)

Lenke til kommentar

Seriøst? Er han så frustrert får han bare dra laksen som alle andre. Jeg gir blaffen i hvor lenge jeg har vært borte fra dama. Når vi møtes igjen er det fordi jeg vil møte henne, og ikke fordi jeg vil ha sex med noen snarest.

Men om du faktisk er seriøs er det enkleste å snakke med ham. Det er kun dere to som vet hva dere vil.

Ble en liten misforståelse her, vi begge vil ha sex. Tenkte bare jeg ville overraske han litt, der igjen hvorfor jeg spurte :)

Lenke til kommentar

Med mindre han ikke har (relativt) lett for å bli stiv igjen etter første utløsning kan du jo overraske med en blow job, runke ham? Da får han utløst (pun intended) den verste spenningen og kan f.eks. gjøre gjengjeld og gjøre det godt for deg mens han henter seg inn igjen.

Lenke til kommentar

Hei! det har seg slik at "typen" min kommer hjem fra utenlandstjeneste om ikke så veldig lenge, og han har da vært der i ca et halvt år. Det er altså et halvt år uten sex.

Han har sagt til meg at han er veldig sexfrustrert og jeg har gitt uttrykk for at det skal vi gjøre noe med når han kommer heim. Spørsmålet går da mer til gutta. Hvordan ville dere at jenta skulle ha behandla deg når du kom heim etter så langt opphold? ser jo for meg at han vil komme ganske fort så vet ikke om det er å foretrekke å gå rett på sak med knulling eller suging.

Vil da selvfølgelig ha særriøse svar, tenker jeg vil gjøre det best mulig når vi først møtes igjen :-) vi er da ikke sammen, har bare rota en del tidligere så vet ikke så mye om hva han ville ha foretrukke..

Anonymous poster hash: c23bc...984

Personlig, etter et langt utenlandsoppdrag og en lang reise hjem ville jeg nok kun ha sovet :tease:

Bare gi han nærhet når han kommer hjem det, så ser du hva som skjer.. :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Alle menn drømmer om trekant. Ta med deg en fyr du kjenner veldig godt og som du har lyst på, og som også har lyst på deg - det vil nok overraske typen din ganske bra!

Lykke til!

hahahah million dollar for å få se trynet på typen som kommer hjem og finner dama i seng med en anna fyr og sier "supriiise, se hvem jeg fant til oss". epic fail

Anonymous poster hash: 18016...639

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...